oud-leraar op snapchat te ver?

ik heb van school gewisseld & heb nog contact met een leraar op mijn andere school… eerst ging het gewoon via hotmail, maar hij mailde me laats dat hij zijn email adres gaat verwijderen (ikweet ook niet of ik dit nou echt moet geloven) en hij gaf me zijn snapchat en hij zei erbij van ja als je dan natuurlijk nog contact wilt… en nouja oke ik had hem wel toegevoegd en eergister en gister chatte hij me in de avond…
gaat dit te ver? Ik heb wel een goede band met hem, maar alsnog…

Ik vind het sowieso eigenlijk te ver gaan om privé contact te hebben buiten school om tussen leraar-leerling. En dan doel ik vooral op casual gesprekken die je ook met vrienden en vriendinnen hebt. Ook al is het een oud leraar. Zeker als je nog gewoon naar de middelbare school gaat en onder de 18 bent (daar ga ik nu even van uit).

Toevoeging:
Als het zelf niet fijn voor je voelt, stop er dan mee. Je bent hem niets verschuldigd. :slight_smile:

Het is een oud-leraar, bovendien is dit alleen maar chatten. Dus ik vind het niet te ver gaan. Ik zou er wel mee kappen als je je er ongemakkelijk bij voelt/als jij het te ver vindt gaan.

Dit is gewoon raar, ik snap niet waarom je überhaupt nog contact met hem hebt. Als ik jou was zal ik gelijk contact verbreken, ik vind dit wel te ver gaan en zo te zien vind je het ook niet echt normaal.

Persoonlijk vind ik sowieso contact met leraren wat niet over school gaat raar. Als er niks ergs gebeurd en jij je er fijn bij voelt kan je toch gewoon door blijven appen?

Als hij gwn vriendelijk is en op een goede manier met je omgaat is het geen probleem. Maar wanneer hij een vies gaat doen, rare foto’s gaat sturen, je gaat stalken, screenshots nemen van je foto’s of op andere vreemde manieren zich gaat gedragen enzo, moet je meteen dat contact verbreken. Het is sws al raar als je met een oud leraar gaat snapchatten terwijl hij z’n e-mail gaat verwijderen. I mean: Hij heeft dan toch ander e-mailadres? Wrm zal hij dan jouw Snapchat willen :bored: Maarja, je moet het zelf weten en het is jouw eigen keuze! :bowing_man: Ik respecteer het! Kijk alleen wel goed uit.

Ik vind t persoonlijk een beetje raar maar ik weet niet natuurlijk niet hoe goed de relatie tussen jou en je oud-leraar echt is. Als je je er zelf niet goed bij voelt zou ik het contact verbreken.

http://forum.girlscene.nl/forum/school/mijn-oudleraar.-331906.0.html

hier lees je over de band die ik met hem had…