oud geruit jasje, hoe te combineren?

Een paar dagen geleden heb ik een jasje bij de 2e hands winkel gekocht,
hij paste niet helemaal geweldig, maar ik vond 'm wel leuk dus ik heb hem meegenomen. Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik 'm het best kan combineren,
ook omdat hij nogal breed valt bij mijn schouders.
foto’s;
http://img808.imageshack.us/img808/1368/bild0367.jpg
en
http://img864.imageshack.us/img864/9093/bild0370.jpg
alvast bedankt! :grin:

Bij dit shirt vind ik hem niet leuk. Ik zou even naar de kleuren van die lijntjes kijken, of een lichtere kleur groen voor het shirt. Op een blauwe spijkerbroek vind ik het niet zo mooi, misschien op een zwarte/grijze, of op een beige skinny/chino.

Met een okergeel shirtje! Dat lijkt me tof=)

Ja, wou ik ook net te zeggen! :grinning:

ik vind hem open en dicht leuk!
en hij kan gewoon prima op een spijkerbroek hoor :slightly_smiling_face:
bruine laarzen eronder of bruine schoenen.
kwa shirtje kan je een tint kiezen uit die dunne lijntjes. of idd okergeel. wanneer je het echt niet weet is wit (meestal) ook gewoon goed.
wanneer je binnenkort gaat winkelen kan je hem ook even aandoen en dan dan je bv bij de h&m daar hebben ze van die rekken met basic shirtjes in 100 kleuren ongeveer en dan kan je kijken welke kleur er leuk bij staat :slightly_smiling_face:

beige chino, bruin of idd okergeel strak shirtje, lange ketting, bruine gevlochten riem, bruine pumps, bangels

beige chino, bruin of idd okergeel strak shirtje, lange ketting, bruine gevlochten riem, bruine pumps, bangels

Hij is heel leuk. (:
Ik zou 'm eerder in de winter aantrekken, met een donkerbruine sous-pull of zo. En dan natuurlijk donkere skinny jeans + bruine laarsjes. (:

Open laten, met een camel of wit shirtje. :grinning:

Niet met dat shirtje wat je op de foto aan had, in elk geval.
Een lichtbruin-achtig shirtje lijkt me wel tof. Maar ook geel lijkt me leuk,
niet blauw, paars, rood… Alhoewel, een donkere teint rood… Vast ook niet gek.
Wit zou ik niet doen!

inderdaad, niet met dat hempje. ik zou geen geel doen maar bruin. ik zo ook geen spijkerbroek er bij aandoen. misschien wel een hele lichte maar dat moet je dan even uit proberen. en met leuke hakken er onder. Geen ballerina’s Ik hoop dat je er wat aan hebt!:smiley:

oja ik zou hem ook niet dicht doen

niet met dat shirtje en niet dicht.

Ik zou hem met een beige/zwart/licht groen/licht bruin topje combineren en een lichte spijker broek en een leuke ketting ofzo.
Kan ook met een 5 euro rokje er onder en dan vans ofzo.
ik vind hem leuk!

-gewoon even zeggen dat’k het een keimooi vestje vind ;d

Leuk jasje! :grinning:
Volgens mij ken ik jou wel?
Ben jij Femke uit Drogeham?
Ik herkende je van je foto.
Ik was het stiefzusje van Patrick, haha. :relieved: