oud fox kids programma .

ohja die eerie indiana die vond ik ook altijd creepy ;O

Goosbumps en eerie indiana waren echt leuk ja. Ik keek ook nog altijd Are you afraid of the dark(kwam volgens mij op yorin ofzo)

Ik vond Bobby’s world & Chin chan egt super! hahaha maarja dat bedoel je zeer zeker niet. Ik vond dat altijd eng die series dus die durfde ik ook niet te kijken ;$

neee dat zijn ze allemaal niet . echt naaar , ik weet nog 1 aflevering met een pop onder een plank ofzo en dat die tot leven kwam en onder een plank lag. of volgens mij dat mensen een weerwolf gingen redden ofzo en toen in een bal gingen kijken , ziek eng .

Eerie indiana?

Dat vond ik altijd wel leuk, zelfs de vernieuwde serie.

ik mis foxkids!

Chin Chan met z’n blote billenboogie en Mutchachoman!

Jaaaa! *voelt zich weer helemaal 8 jaar*

Dat was zó leuk. Ik vond het alleen altijd zo raar dat ze op de grond sliepen. -.-

[i]Je bedoelt toch niet die serie waar bijvoorbeeld ook geesten enzo in voorkwamen? En een of andere man die in een riool zou leven en dat ze daarnaar op zoek gingen?

Dat was toen ook op foxkids, vond het echt eng toen. Snap nu nog steeds niet dat ze dat toen uitzonden op een kinderzender…[/i]

niet dat programma met dat rare super bange enge roze hondje, die woonde bij een oudere man en oudere vrouw, en daar gebeurde de raarste dingen. Dat programma vond ik zelf dood eng.
Oh nee dat was op cartoonnetwork

nah ik weet het niet.

oooohja zoiets kan ik me ook nog herinneren!
hoe heette dat programma ookalweer?

betere uitleg? xD haha
of weet iemand de naam al?

Courage the Cowardly Dog.

Misschien bedoel je kippenvel?
Nouja, als dat zo is… In Amerika heet het Goose Bumps, zoek maar op youtube…
Jammer dat het niet meer bestaat (fox kids) 't was best leuk.
Ik was echt gek op Power Rangers Galaxy en Scary but true. XD

Foxkids owned Disney XD. Wat een flut kanaal.

ik heb het net opgezocht: Courage het bange hondje, wat toepasselijk =’)

http://94.100.121.224/878150001-878200000/878176001-878176100/878176071_16_kyDs.jpeg

alleen in me geheugen zag hij er knapper en leuker uit.

Dat werd niet op Fox Kids uitgezonden, maar wordt (nog steeds) uitgezonden op Cartoon Network (;

Ah nee daar ik heb nog jaren nachtmerries van gehad :open_mouth:

Haha ja, dat had ik vroeger ook. Maar nu ik er aan terugdenk; wanneer er een geest was bewoog de camera ineens onwijs snel (dus zag je niks) en hoor je alleen maar gegil. Dus volgensmij best fake ;p

inderdaad =P, maar voor mij was het toendertijd echt verschrikkelijk echt.