oud fox kids programma .

hola ,ik had het laats over een programma van vroeger, maar ik kon niet op de naam komen en ik kan het niet vinden op internet, dus ik hooop dat iemand me kan helpen . het begon met een soort eng-achtig deuntje en een dansend skelet dat volgens mij groen was , het was ook een eng programma met enge verhalen . nou , ik hoop dat iemand het herkend x

haha ik weet wat je bedoelt ! maar de naam niet. griezelverhalen ofzoiets? griezeltijd? up :grinning:

neeee :frowning_face: , maar ik zit er echt al heel lang mee ik MOET het weten hahaha

Haha ik weet ook welke je bedoelt, maar ik ken de naam ook niet meer!
Up (:

up ik wil het ook weten, lalalala

geeen idee, volgens mij ken ik het niet?
terwijl ik heel vaak naar Fox Kids keek :blush:

Bedoel je dan die met die heksen? Dat ze steeds de opdracht niet af kunnen maken enzo?;p

die amerikaanse kippenvel serie?

bedoel je Wunschpunsch?? dat was echt vaaaag.

Oooohhh, ja, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, maar ik zou niet weten hoe het heet.

was dat ook dat er twee slechte tovenaars waren ofzo en die gooide steeds dingen in hun heksenketel en dan gingen ze zingen ?

wunschpunsch was wel leuk :grin:

Misschien staat ie hier tussen ;p?: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fox_Kids

welke jaar speelde het ongeveer?

Volgens mij is het ook ‘kippenvel’. Die letters waren altijd groen enzo :stuck_out_tongue:

Same here. Stiekem 's ochtends om 6 uur naar beneden voor de ochtendshow haha xD

dat was idd kippenvel volgens mij XD

old skool tv programma’s zijn echt meesterlijk (L)

medabots <3 ! omgosh dat was zo leuk ! ik moest echt huilen toen het niet meer kwam :'3

ik dacht ook aan kippenvel, ja ;p