Oud en nieuw :(

Hallo,

Ik wil met oud en nieuw graag bij mn vriend zijn, of hem daarna zien na 12uur. ( hij is 18 en ik 17 )
Nu wilt hij met vrienden vuurwerk afsteken heel de dag. Prima. Maar waar ben ik dan in dat verhaal?
Ik sta ingeroosterd om 9 uur SOCHTENDS tot een uur of 1, zodat hij daarna heel de middag en avond kan vuurwerk afsteken met vrienden!
Om 12uur wilt hij met zijn ouders zijn.
Ik dacht; we gaan leuk vuurwerk kijken in rotetrdam ofso.
Ik snap dat hij met zijn ouders wilt zijn, maar daarna kan het toch wel?
Nee nu gun ik hem zijn vrienden niet…
Ik vind het gewoon stom, we hebben al 1,5 jaar een relatie. Ik hoef dit jaar niet bij me ouders te zijn met oud en nieuw en hij ligt dwars.
want vuurwerk en vrienden zijn even wat belangrijker.
En nu is hij boos dat ik hem nooit een moment met vrienden gun.

Ik voel me vreselijk hieronder.
hij doet boos en ik ben verdrietig…

Ik denk dat je hem die tijd met z’n vrienden gewoon moet gunnen. Jongens vinden dat nou eenmaal geweldig en dat moet je niet van ze afnemen.
ZO speciaal is het na 12en toch ook niet? De volgende dag is het ook ‘net’ 2012 dus dat is toch ook prima?
Spreek lekker met je vriendinnen af en bel hem na 12en.

de volgende dag kan ik juist niet, familie bezoek
maar ik mag nu wel mee stappe.
En ik gun het hem, ik hoef echt niet de hele dag met hem te zijn…
maar ik vind zelf ook vuurwerk leuk enzo…steek het zelf ook af.
en hij mag heel de dag/avond dat doen van mij zonder dat ik maar iets zeur…
Maar ik vind het beetje flauw dat ik dan vroeg in de ochtend wel goed ben terwijl ik dan toch meestal slaap!

ik geloof dat die ineens inziet dat die net super boos deed…
ik heb hem genergeerd en ineens mag ik overal met mee…!?
nouja hoeft niet van mij…maar gaat erom dat ik toch wel ergens in die planning zit

1 dag per jaar mag je maar vuurwerk afsteken het is rot maar als hij dat zo leuk vind om te doen moet je hem ook late daarbij

Ja daar heb je gelijk in!

waarom mag jij om 12uur dan ook niet bij zijn ouders zijn? je bent toch hun schoondochter, dat zullen ze toch niet erg vinden?

Vind het toch een beetje raar van hem…

je hoort gewoon met je geliefde te zijn met oud en nieuw, vind ik.
waarom heel de dag met zijn vrienden vuurwerk afsteken? hij is 18!! vind dat persoonlijk echt een beetje kinderachtig.

een paar dingetjes afsteken, dat kan ik begrijpen elke jongen vind dat leuk. maar dat hij vuurwerk afsteken boven een leuke dag/avond met jou verkiest vind ik echt stom gewoon. hoe oud is hij nou? time to grow up.

Ik heb ook precies een jaar en 7 maanden met mijn vriend, en ik zou toch wel boos worden als hij op die dag mij amper wil zien. Ben zelf ook 17 en hij is 18. Hij zou het ook niet leuk vinden als ik de hele dag met mijn vriendinnen weg ging op oud en nieuw, en ik zou het ook niet leuk vinden als hij dat zou doen. Daarom maken we van te voren altijd goede afspraken.

Denk dat je eens goed met hem moet gaan praten.

Dat gaan we ook doen.

en tsja soms zijn jongens net kleine kindjes haha. Maarja ik hoef niet bij al dat geknal te zijn…maar gewoon om hem even te zien enzo dat wil ik juist.
Lijkt net of hij mij helemaal onder aan zet van; eerst vuurwerk en vrienden.
Mag best, maar ik denk dat ik hem dan wel zie met stappen die avond na 12uur.

met de reacties van Damii, Cherry en vlinder kan ik me wel vinden. daar gaat het juist om…

Kunnen jullie niet na 12 naar elkaar toe gaan? Ik ben om 12 uur ook gewoon met mn ouders, terwijl mijn vriend bij vrienden is. Na 12 ga ik met een vriendin samen naar die vrienden waar mijn vriendje ook is. K vind het prima zo! :slightly_smiling_face:

Wtf, hij is 18?
Hier lopen alleen jongetjes van een jaar of 13 de hele dag vuurwerk af te steken :’)

Hij mag dan wel 18 zijn, maar er zijn zat jongens van 18 die echt weken van tevoren uitkijken naar vuurwerk afsteken. Als hij dat wil doen met zijn vriendin; prima, zou het hem gewoon laten doen, laat hem z’n plezier hebben.
Kun je 's avonds met 12 uur niet bij hem + ouders thuis zitten?

@SABREPULSE, dat dacht ik dus ook :’)

Maargoed, ik zou 'm lekker laten. Ga gezellig iets doen met je vriendinnen ofzo!

Haha, zoiets had ik vorig jaar ook.
Gelukkig kan je hem nu alsnog zien!

Ik vind het altijd zo raar als mensen dat ‘inplannen’ zonder te overleggen. Best dat hij met vrienden vuurwerk wil afsteken, maar ik vind gewoon dat discussie mogelijk móet zijn. Als het echt zo belangrijk voor hem is doet hij maar wat meer moeite om ook jou nog te kunnen zien, maakt niet uit wanneer.

Ik snap het wel.

mijn vriendje is op wintersport :frowning_face:

Ik vind het zo kut, vooral omdat ik bang ben voor 2012. Ik heb totaal geen zin meer en ik ben woedend dat hij dacht dat ik het goed zou vinden.

het is een jongen, alle jongens vinden vuurwerk geweldig. en ik vind het niet zo raar dat hij dat met zijn vriendin wil doen. het is gewoon een dag… snap niet waarom die dag altijd zo bijzonder is hoor…

ga mee vuurwerk afsteken… [: