Oud en Nieuw!

Hoooii,
Zijn er nog meer meiden hier die niks te doen hebben met oud en nieuw en ook geen zin hebben om met oud en nieuw thuis te zitten?
Misschien leuk om iets samen te doen?
Ik ben 20 en heb wel zin in een feestje alleen wonen mijn vriendinnen samen of gaan ze in hun studentenstad uit.

Misschien leuk om met meerdere meiden wat te doen?
Tenzij ik de enige ben :pensive: haha

liefs

opzich best goed idee maar wel beetje raar om oud en nieuw te vieren met iemand die je totaal niet kent.
kan je niet met je vriendinnen in hun studentenstad mee uit?

Nee die gaan met andere vrienden. Ben je ook zo zoveelste wiel aan de wagen.
Kunnen misschien dan ook wel een keer van te voren afspreken ofzo

jaa, het lijkt mij wel wat. Ik ben ook 20 jaar en dit jaar ook helemaal alleen. En dat vind ik niet leuk. Dus ik wil het wel met je vieren! Waar kom je vandaan??

Ik zal je even noten !
Meer mensen zijn ook altijd nog welkom :slightly_smiling_face:

Ik weet nog niet met wie ik het vier maar vind dit wel een leuk idee! Weer eens wat anders om het met onbekenden te vieren en is het niks jammer dan, volgend jaar weer een oud&nieuw toch?
Misschien is het handig als iedereen zn leeftijd post en waar die vandaan komt?

Ik haat oud en nieuw

Ja lijkt me inderdaad wel handig.
Mensen die mee willen even hun leeftijd en woonplaats hier achterlaten.

Ik ben dus 20
Woonplaats vlakbij zwolle

whyy? 1 van mijn favo dagen samen met kerst juist:P

overigens wel een leuk idee! Want alleen op oud&nieuw is ook niet leuk nee. Maargoed ik heb al plannen x

Ik ook ik moet het altijd verplicht met familie die ik niet mag doorbrengen en ze maken me altijd zo chagrijnig dat ik als het 12 uur het al helemaal heb gehad.

hmm ik weet nog niet wat ik met oud&nieuw ga doen, k voel me ook wel beetje net als jou, ik zie nog wel wat ik ga doen
ik ben alleen 17 en kom uit een dorpje vlakbij eindhoven, beetje ver weg…

Er is nig niks afgesproken over waar we het gaan doen. Als er wel meer mensen mee willen, word het ergens in het midden lijkt mij waar iets leuks te doen is.
Dat komt allemaal nog wel. Eerst maar eens kijken wie er allemaal mee willen :slightly_smiling_face:

UP!

Leuk idee! Zelf ben ik nog wat jong om te komen, haha. Mijn ouders willen altijd verplicht bij onze familie, opzich geen problemen mee, maar ik wilde een keer wat anders haha.
Maar ik kom dus niet, sorry! Ik ben 13 en vind mezelf nog iets te jong

Ik vier het gewoon lekker thuis met mijn ouders denk ik. Misschien nog met familie, maar dat zie ik dan wel.

UP!

Ik heb ook een hekel aan oud&nieuw, naja meer het de stad naar feestjes waar het verplicht gezellig moet zijn omdat het oud&nieuw is en al het vuurwerk enzo. Ik blijf liever thuis.

up

Zijn er nog meiden die wat willen gaan doen? Ik heb ook nog geen plannen en dit lijkt me wel leuk!
Upje dus.