oud en nieuw zonder hem

Hallo allemaal,

Ik moet mn hart luchten en mezelf een grote schop onder mn kont geven!
Misschien helpt het als ik dit hier nu dus ff doe…

k heb al heel lang een vriend, 1,5 jaar.
Vandaag is het oud en nieuw en hij kijkt er altijd het hele jaar al naar uit; vuurwerk afsteken.
Hij heeft heel zwaar vuurwerk en loopt dat met een groepje boys over straat maar wat te gooien… ( ja lees hij is 19 xd )
oké nouja niks mis mee.
Maar eerst waren we van plan dat we dan na 12e met vrienden uit gingen…
Gaat niet door.
Nu kwam die een uurtje vandaag bij mij langs; lees; vuurwerk afsteken!
heb hem dus even hoi hallo en 3 zoenen kunnen geven met een fijne jaarwisseling.
Hij ging weer nr zijn vrienden vuurwerk afsteken, net als vanochtend en vanavond en vanacht.

Ik had toch wel verwacht dat ik hem zowiezooooo langer zou zien… en of we nog wat na 12e gingen doen.

ik ben dus lekker teleurgesteld en zit al lekker me de hele dag op te vreten! Verveelde me de **** omdat ik dacht dat hij langer zou blijven en ik dus verder niks had afgesproken…

afijn; ik hoop dat het snel allemaal weer NORMAAL IS! en volgendjaar ga ik dus gewoon doen waar ik zin in heb en hier dus lekker niet aan meewerken! of we moeten een betere oplossing vinden.

En ja je mag maar 1x per jaar vuurwerk afsteken; dus hij doet maar lekker.
Maar zoals je hierboven leest is het nogal een grote teleurstelling voor mij als hij komt en dan zomaar ff een uurtje vuurwerk afsteekt hier.

zo dat is eruit. Nu ga ik mezelf een schop onder me kont geven en gezellig met me familie oud en nieuw vieren!

Hoezo ging dat met vrienden niet door? Je kan toch nog gewoon gezellig met vriendinnen mee uit? (:

Omdat dat zijn vrienden zijn, en die niet gingen of hij niet meer ging…weet het nieteens precies.
vriendinnen gaan ook niet uit… of wel een enkele maar waar hun gingen waren de kaartjes al uitverkocht, en met hun ben ik meer ‘‘uitgaansvriendinnen’’ en die hangen dan de hele avond overal… dus vind dan leuker met mn echte vriendinnen xd

haha, ik heb precies hetzelfde. Mijn vriend gaat met zijn vrienden lopen kloten vanavond, en ik “mocht niet mee”
Alle, voor een keer accepteer ik dat maar.
maar ik kan me heeel goed vermaken. Ik bedoel, er is vanavond overal wel wat te doen. Ik ga eerst met familie oudjaar vieren, en dan na twaalven met vrienden een kroegentocht doen(:
Dus idd, bel gewoon vrienden op joh!

heb echt geen vrienden waarmee ik nu wat kan doen, met degene waarmee ik wat kan doen gaan ergens uit waar je kaarten voor moest kopen…en dat is uitverkocht.

en bij mij is die nog mooier. Ik zou dus eerst wel mee mogen…maar dat heeft ie vast staan liegen want hij heeft daar niks meer over gezegd!
en nouja meegaan zou ik nu miss leuk vinden nu die bij vrienden langs is, maar heel de tijd voor vuurwerk wegrennen vind ik niet leuk :pensive:

Je kan ook gewoon naar de dichtsbijzijnde stad gaan, daar naar binnen lopen, en vrienden maken. heb ik vorig jaar gedaan-stikenerveus natuurlijk- mar het was hartstikke leuk!

Of bij familie blijven? Dat is natuurlijk ook gewoon hartstikke gezellig!

uhm… ik woon in een klein dorpje haha :’) als ik nr een stad wil moet ik zeker 1,5 uur gaan fietsen :’)
achja, ga denk maar vroeg slapen als het na 12e is :stuck_out_tongue:

Dus je hebt geen familie die bij je is, geen vrienden om het mee te vieren, en geen uitgaansgelegenheid waar je zo heen kan zonder kaartjes?
Wauw.
Nou ja, slapen is ook prima.

ik heb wel mn ouders ;p ga nogwel om 12uur nr buite om vuurwerk te kijke en zelf wat af te steken!

Maar het ging in dit topic gwn eigenlijk over mn vriend haha ;p

o, sorry, ik dacht dat ht erom ging dat je nu geen plannen meer had door je vriend.
dan negeer me maar haha:’)

mijn vriend is ook ergens anders oud en nieuw vieren vond ik eerst ook jammer, maar ik laat hem maar gewoon met zijn vuurwerk!

mijn lief loopt ook alleen maar af te steken hoor. (: persoonlijk vind ik het heel erg, meer omdat ik bang ben dat er iets ergs gebeurt dan omdat ik hem mis. hij heeft er maar een dag de tijd voor, en hij vind het hartstikke leuk dus dan ga ik hem dat plezier niet afnemen… (: alleen tsja, ik zie hem na twaalven pas, vandaag moest ik werken dus ik heb hem nog niet gezien. maar dan heeft hij ook wel de tijd.

achjoh, laat hem lekker en ga volgend jaar idd lekker je eigen ding doen :slightly_smiling_face:. Snap wel dat t beetje jammer is, maar aan de andere kant, het is ook maar een avond he.

Mijn vriend heeft het (na meer dan 1,5 jaar) een dag voor oud en nieuw uitgemaakt en ik keek nogwel zo uit naar vannacht, om samen te vieren en dan te logeren enzo…
We zijn nog wel goede vrienden, maar ik voelde me vannacht echt zwaar rot, daar kwam nog eens bij dat mijn ouders eigenlijk om half 11 al naar bed wilden gaan en dus ook niet gezellig waren :s
Sorry dat ik dit in je topic plaats, maar ik moet het even kwijt

saartje, maakt niet uit…
ik moest mn verhaal ook kwijt.

en ik sta nu gwn op het punt om het uit te maken. klinkt stom…maar heb gistere avond zitten huilen in mn bed, hij was bij vrienden, vuurwerk kijken want hij had niks meer.
Hij doet dit soort dingen wel vaker, dat hij dingen belooft om samen met mij te doen en dan ineens gaat hij met iemand anders.
Het doet me gewoon zooveel pijn en ik voel me zo kut…
het woord uitmaken komt alleen maar in mn hoofd op…
misschien moet ik hem gewoon zien, en het er over hebben, over vanacht.
Maar dat vind ik zooo dom staan, zoo egoistich van mij, maar als hij na 12e tot 3uur bij ze vrienden kan zijn…en mijn toch domweg vergeet…doet het mij zoveel pijn.

Ik weet het gewooon NIET meer ;(
hoe kan ik het er met hem over hebben?

Heeft hij je een gelukkig nieuwjaar belletje of smsje gedaan?

Persoonlijk vind ik het heel belangrijk om het nieuwe jaar in te luiden met mijn vriend :slightly_smiling_face:. En dat hebben we samen ook afgesproken dit jaar. We hadden allebei onze eigen plannen en hebben die zo gecombineerd dat we vrijwel de hele avond samen waren :slightly_smiling_face:. Misschien moet je aan hem uitleggen dat je graag met hem het nieuwe jaar in had willen luiden?

Sorry, maar wat ben ik blij dat ik geen relatie meer heb zeg, heb 4 jaar lang oud en nieuw drama gehad met mijn ex, hoe en wat met oud en nieuw, en ik heb dus nu in 5 jaar niet zo’n leuke oud en nieuw gehad als dit weekend!

Mijn ex en ik waren eerste jaar niet samen met oud en nieuw, toen gingen we ook pas 2 maand, dus als ik nu aan denk was het ook niet echt nodig. Jaar erna heb ik thuis gevierd, hij bij zijn ouders thuis, en na middenacht ben ik even bij hem gaan chillen voor een uurtje… Niet echt bijzonder. Maar hij had nergens zin in en zat een beetje bij hem thuis met zn vrienden te niksen. Jaar daarna kwamen zijn ouders broer en vriendin van zn broer en hij hethier vieren, maar zijn broer en die vriendin kregen ruzie dus gingen ze ineens allemaal weg, en hij ging er ook vandoor… (het was net 5 over 12) ik zat rest van de nacht weer thuis. Drama dus. Vorig jaar wilde hij niks van me weten met oud en nieuw en ging hij lekker met vrienden feesten in groningen ( op het laatste moment kwam hij daarmee waardoor ik hele avond en nacht thuis zat )

En nu heerlijk genoten :grinning: En ik vraag mij nu af waarom ik eigenlijk al die drama had steeds met oud en nieuw… Ik ga voortaan met oud en nieuw, ook als ik een vriend krijg, lekker met mijn vriendinnen afspreken, en als mijn eventueel nieuwe vriend erbij wilt zijn prima, of even afspreken, prima, en anders maar niet. Is veel verstandiger toch. Ik denk dat jij dat ook beter had kunnen doen, je meot niet te afhankelijk van je vriend worden, dat is ongezond, zeker als je nog jong bent en pas 1,5 jaar hebt, want heel lang is dat niet. Ik denk niet dat je boos kunt zijn op hem… Dan kun je beter vragen om nu wat leuks met hem te gaan om de verloren tijd van vannacht in te halen, houd de relatie ook nog een beetje in stand.

^een vriend hebben hoeft inderdaad nie te betekenen dat je eht bijhem viert he. Ik heb een heeeeerlijke avond gehad zonder hem. En hij zonder mij. maar ik ben toch blij dat ik hem morgen weer zie haha.

Ik woon samen met me vriend en heb met hem n heerlijke avond gehad hoor :stuck_out_tongue: