Hallo allemaal,
Ik moet mn hart luchten en mezelf een grote schop onder mn kont geven!
Misschien helpt het als ik dit hier nu dus ff doe…
k heb al heel lang een vriend, 1,5 jaar.
Vandaag is het oud en nieuw en hij kijkt er altijd het hele jaar al naar uit; vuurwerk afsteken.
Hij heeft heel zwaar vuurwerk en loopt dat met een groepje boys over straat maar wat te gooien… ( ja lees hij is 19 xd )
oké nouja niks mis mee.
Maar eerst waren we van plan dat we dan na 12e met vrienden uit gingen…
Gaat niet door.
Nu kwam die een uurtje vandaag bij mij langs; lees; vuurwerk afsteken!
heb hem dus even hoi hallo en 3 zoenen kunnen geven met een fijne jaarwisseling.
Hij ging weer nr zijn vrienden vuurwerk afsteken, net als vanochtend en vanavond en vanacht.
Ik had toch wel verwacht dat ik hem zowiezooooo langer zou zien… en of we nog wat na 12e gingen doen.
ik ben dus lekker teleurgesteld en zit al lekker me de hele dag op te vreten! Verveelde me de **** omdat ik dacht dat hij langer zou blijven en ik dus verder niks had afgesproken…
afijn; ik hoop dat het snel allemaal weer NORMAAL IS! en volgendjaar ga ik dus gewoon doen waar ik zin in heb en hier dus lekker niet aan meewerken! of we moeten een betere oplossing vinden.
En ja je mag maar 1x per jaar vuurwerk afsteken; dus hij doet maar lekker.
Maar zoals je hierboven leest is het nogal een grote teleurstelling voor mij als hij komt en dan zomaar ff een uurtje vuurwerk afsteekt hier.
zo dat is eruit. Nu ga ik mezelf een schop onder me kont geven en gezellig met me familie oud en nieuw vieren!