Hoi hoi,
De feestdagen zijn er weer en kerst was voor mij erg leuk. Samen gevierd met mijn vriend bij zijn broer thuis en bij mij thuis. Kortom niks te klagen!
Maar nu het volgende. Voor oud en nieuw hadden we plannen met nog 2 andere stellen. Dit is helaas in de soep gelopen door miscommunicatie.
Mijn vriend wil graag bij zijn beste vriendin en vriend oud en nieuw vieren (de buren) de mensen ken ik eigenlijk niet goed. Hier komrn met oud en nieuw nog veel meer mensen die hij wel kent, maar ik niet. Eerlijkgezegd zit ik er dan ook niet op te wachten om oud en nieuw te vieren met voor mijn doen onbekenden mensen op mijn vriend na. Verder ken ik zijn beste vriend en vriend wel, maar eigenlijk alleen hun naam als je snapt wat ik bedoel.
Ik zelf heb er eigenlijk al geen zin meer in. Voor mij zou de optie zijn om naar mijn peet ook en tante te gaan… maar ja dat is niet met mijn vriendinnen (die twee andere stellen). Het liefst zou ik nu thuis blijven en Netflix maar aanzetten ofzo door al dit gedoe.
Een compromis sluiten lukt niet echt omdat we het dan beide andersom willen… eerst buren dan oom en tante en andersom…
Wat zouden jullie doen?