Oud en nieuw-feest organiseren

Hoi dames!

Natuurlijk weet ik dat het ietwat vroeg is, maar misschien hebben jullie er zelf ook wel wat aan, uiteindelijk. Ik heb in ieder geval altijd zoiets, je kan er maar vroeg genoeg bij zijn.

De titel zegt het al, ik ga een oud en nieuw feest organiseren, gewoon voor vrienden.
Maar, ik wil het wel echt een onvergetelijk avond maken. Niet zo simpel als: bier, wijn en muziek en we zijn klaar. Ik hoop het wel zo te doen dat ik niet te veel geld uit hoef te geven. Bijvoorbeeld: de champagne, het is leuk, maar niet zo leuk om 80 euro per fles uit te geven.

Wat vinden jullie dus de ultieme tips voor een (oud en nieuw)feest?
Het kan over alles gaan, ik wil gewoon goed voorbereid zijn.

Groetjes en alvast bedankt,
Melissa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_md6udn2BHv1rymq46o1_500.jpg

Met van die rainbow brillen, waardoor je al het licht als een soort regenboog ziet. Moet heel vet zijn met vuurwerk

http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/333963436/3D-fireworks-glasses-.jpg

http://media.kids-myshot.nationalgeographic.com/4d7e71ced6c25008_large_medium.JPG

Verder; Energieke muziek, veel vrienden, weddenschappen en eventueel drugs

Haha, die brillen zouden idd wel grappig zijn, waar zou je kunnen halen?
En, wat voor weddenschappen had je in gedachten?

Geef jij nou serieus de tip om drugs te gebruiken op een forum vol minderjarige meisjes? :confused:

Ik zou zelf iets met gezelschapsspelletjes doen, maar ik ben mss een beetje een saai persoon xD Maar mijn vrienden houden daarvan, dus dan werkt dat wel. Denk daar dus vooral aan, wat zouden jouw vrienden leuk vinden om te doen?

Over die drugs heb je misschien een beetje gelijk, maar mijn groep is daar verder niet heel erg van.

Ik zal er even wat over vertellen.
Het zijn ongeveer 15-20 personenen, gelijk verdeeld over meiden en jongens. Iedereen is tussen de 17 en de 20. Iedereen houdt gewoon van gezelligheid, een lekker hapje, drankje, muziekje. En een spelletje is misschien nog best grappig ook. We hebben bijvoorbeeld wel eens een tafelvoetbalcontest gedaan, om maar iets te noemen. Ik moet er wel even bij zeggen dat het allemaal heel verschillende mensen zijn, maar wat betreft een feestje, vind iedereen het altijd gezellig.

Misschien een geïmproviseerde cocktailbar? Is leuk als iedereen zijn eigen drankje kan maken (: Verder zijn drank spellen nog leuk. En leuke versieringen, muziek en hapjes.

Leuke ideeën! Genoeg plek is er iig, dus dat komt goed. Die versieringstips zijn heel leuk, dankjewel!

Iemand nog tips?
Over versiering, budgettips en andere leuke ideeën?

-

Haha, sterretjes zijn altijd leuk, die ga ik er ook inderdaad wel even bij halen.
De jongens hebben alleen best zwaar vuurwerk, dus of ze er uit knallen door al die lichtjes weet ik nog niet…

ik wilde dat ook doen maar iedereen wist nu al dat ze niet kunnen komen helaas. Chapagne kanje ook goedkoop vinden. Rond de 4 euro per fles. Denk bij xenos misschien? En olliebollen horen er ook bij. Die kan je zelf maken. Komen er veel uit een pak en is goedkoop. Verder kan ik alleen oud en nieuw related films bedenken. Maar dat is denk ik niet leuk als je met zoveel bent

[size=1]Grapje

Heb je al een leuk jurkje?!

Als je dicht bij een stad woont kan je bijvoorbeeld bij jou thuis gaan ‘‘aftellen’’ en daarna lekker vuurwerk kijken in de stad, denk dat daar áltijd wel iets is te doen en alles uit de kast wordt getrokken.
Ik ga ook voor het eerst écht de stad in dit jaar :–)

Tof ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Morgenavond is er zo’n speciale koopavond en modeshow bij de shoeby hier, dus daar ga ik even kijken want ik hoorde dat het wel al heel veel kerst/feestkleding is. En anders bestel ik wat. Ik wil het liefst een burgundykleurig aansluitend jurkje, helemaal bedekt met pailletten en met lange/halflange mouwen. Dus als je iets soortgelijks weet hoor ik het graag.

Ik woon in een groot dorp, dus er is hier wel van alles doen. Het is ook de bedoeling dat we gewoon hier wat drinken en aftellen, daarna willen de jongens wat vuurwerk afsteken, dus kunnen de meiden kijken. Daarna gaan we naar een groot feest in de buurt.

Dresscode!

OF ik wil deze maar ik weet niet waar ik die kan vinden, iemand?

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/tumblr_lvmi7z3cq81qad2wmo1_500_large.jpg

Wat me misschien wel leuk leuk ipv champagne was een simpele cocktail met blue curacao. Het kleurtje is leuk en veel mensen lusten waarschijnlijk toch geen champagne.
Weet iemand een simpele en goedkope cocktail met blue curacao?

Ik vind dat champagne er wel echt bij hoort! Al schenk je maar halve glaasjes;) Tip is bijvoorbeeld om niet champagne te kopen, maar bijvoorbeeld cava. Dit heeft ook bubbeltjes maar omdat het niet uit de champagne streek komt, is het meestal goedkoper. *en ik vind het lekkerder;) Wij hebben vorig jaar met oud en nieuw zo’n dobbel spel met cadeautjes gedaan en dan ondertussen op tv gekeken naar zo 'n muziekprogramma ofzo. verder, oliebollen en appelflappen bakken! Dit kan je bijvoorbeeld al met een paar vriendinnen overdag doen. Gewoon hup recept opzoeken, beslag maken, frituurpan in de schuur, trui aan en bakken die handel!

Ik zei toch eventueel? Ik weet niet hoe oud de TS is, dus ze kan zelf bepalen of ze dit een goed idee vindt of niet.

En er zijn zo veel topics die niet voor jonge kinderen bedoelt is, maar die zijn er toch ook. Daarbij lees ik wel echt duizend keer “drankje doen” oid. Alcohol is ook drugs, en nog veel schadelijker ook. Dus snap deze verbazing niet zo goed