Oud en nieuw 2015-2016

Ik heb geen zin om uit te gaan, maar ook niet om op de bank te gaan zitten. Ik denk dat ik voor mezelf een hotelletje boek en dan lekker een verwenavondje voor mezelf hou ofzo :flushed:

Ik vier het met mijn vriend en nog 4 vrienden van mij bij mijn beste vriendin thuis

Ik hou een gezellig avondje thuis met m’n vriend, m’n beste vriendin en haar vriend. :slightly_smiling_face:

Haha ja ik heb het juist andersom! Ik heb er van te voren altijd heel veel zin in maar de avond zelf valt altijd tegen: dure en drukke feestjes :’).

Ik zou naar Reaktor NYE gaan, maar ga nu naar Machinekamer NYE (Tilburg)

Ik zit dan in disney land parijs . :grin:

Ik vier het of bij mijn stiefmoeder met me broertjes en stiefzusjes. Of ik ga lekker stappen met een vriendin

Met een groep vrienden thuis lekker eten. Iedereen brengt iets mee: Hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Misschien daarna nog even stad in, we zien wel. Heb er zoveel zin in! :beer:

Mijn moeder is dan weg dus ik wou eigenlijk naar mijn vriend. Maar mijn vriend gaat rondlopen etc door het dorp en dat kan wel leuk zijn, maar hij praat er een beetje over van jaja we zien wel, als ik erover begin. En aangezien ik niet echt een thuis plekje heb dan met mijn moeder weg, wil ik eigenlijk wel weten waar ik terecht kom en wat ik ga doen. Ik wil niet uren lang de straten struinen, ik wil gewoon gezellig met lekker eten en film etc zijn en daarna beetje vuurwerk afsteken en met mensen praten.

Ik ga stappen met mn beste vriendin :grinning:

Gezellig met mijn vriend en familie, lekker thuis traditie getrouw! :grinning:

Wij gaan gezellig naar de Ardennen in een huisje met een paar koppels :slight_smile:

mn beste vriendin en ik willen echt naar Amsterdam, (onze stad is echt te saai), maar het probleem is dat ik 18 ben, maar zij dus nog net niet, wat echt super jammer is, want ik heb zoveel leuke events voorbij zien komen. Maar goed, nu hadden we dus het idee om gewoon café’s langs te gaan enzo. Maar het probleem is dat de treinen pas weer rond 6 uur rijden. Heeft iemand enig idee hoe we onze tijd door kunnen brengen als je clubs niet in komt? :’)

Ik zit bij de clean Parents.

Ik laat die dag mijn verstandskies trekken #party

Ik werk dan van 8 tot 5, en daarna ben ik standaard kapot moe :"D Ga het savonds bij vrienden vieren tho maar waarschijnlijk lig ik te pitten om de bank #feest

Hahahaha deze heb ik nog nooit gehoord, leuk. :grinning:

Ik ga naar vriendinnen toe die een heel feest willen organiseren maar wat sowieso niet lukt omdat iedereen al iets anders te doen heeft. Ik vind het juist leuk om het klein te houden, dus ik hoop dat er niemand komt. :’)

Hallo iedereen :slightly_smiling_face: Ik ga met oud&nieuw naar Antwerpen met mijn vriend! Iemand nog goeie suggesties om uit eten te gaan? (ik moet nu toch wel echt reserveren).

Al mijn vrienden vieren oud en nieuw nog gewoon thuis, terwijl ik eigenlijk wel graag wat met hen zou ondernemen. Ik heb dus nog niet echt plannen en waarschijnlijk ga ik het dan ook maar thuis vieren…

Wij gaan naar een vriend van mijn vriend (die hele familie is daar dan, superleuke mensen allemaal) en na 12 uur naar een vriendin van mijn vriend in een ander dorp, waar ook heel veel mensen zijn.
Ik ben BOB, dus ik leef me uit met de cola.