Oud en nieuw 2015-2016

Ja ja, het is weer zover. Het einde van 2015 staat alweer voor de deur en dat moet natuurlijk gevierd worden!

Hoe gaan jullie 2016 in?

Omdat dit een topic is van vorig jaar heb ik gewoon de jaartallen even aangepast!

ik ga naar Era!

Ik ga op de bank hangen :grinning:

Ik ben waarschijnlijk in Tilburg bij vrienden! Hopelijk gaan we ook nog eventjes de stad in! :grinning:

Hi meiden, [color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Het is weer bijna oud en nieuw en mijn vriendinnen en ik zijn opzoek naar een leuk feestje.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Dit jaar zijn we allemaal achttien geworden dus leeftijd is geen probleem.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]We hebben al wat rondgeneusd, maar kwamen erachter dat er heel veel techno party’s zijn. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Het kan natuurlijk leuk zijn, maar wij hebben niet heel veel zin om de hele avond op techno deuntjes te dansen. Het liefst in amsterdam, maar dat is geen must.[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Dit is de style die we zoeken:[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]http://www.youtube.com/watch?v=a7SouU3ECpU [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]http://www.youtube.com/watch?v=VjHMDlAPMUw[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]http://www.youtube.com/watch?v=Rky4j5k9Rwo[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hebben jullie nog leuke suggesties?

Ik ga het samen met mijn vriend en zijn vrienden+hun vriendinnen vieren. Normaal gaan we niet weg de avond zelf, want de dag nadien gaan mijn wijsheidstanden eruit. :’)

Up, want ik wil tipsssss

Zit wederom alleen.

Ik heb nog niet echt plannen, het liefst wil ik gewoon met mijn vriendinnetjes zijn, lekker iets eten savonds. De mannen vuurwerk afsteken, haha. Maar geen idee wat hun plannen zijn eigenlijk.

ik ga het lekker gezellig met mn ouders vieren, en waarschijnlijk met 2 van mn 3 zussen + vriend, verder gaan we altijd gourmetten oid en gezellig dingen samen doen.

dan ben ik jarig :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik gok met familie op de bank vervelen en tegen 2015 ben ik misselijk van de oliebollen

Gefeliciteerd! :grinning:

Ik en mijn vriend verwachten 7 vrienden om gezellig te tafelen bij ons, en daarna nog een stapje zetten denk ik :grinning:

Mijn gezin viert het met mijn oom/tante en (jonge) nichtjes en een bevriend gezin.
Daarnaast vier ik het waarschijnlijk met mijn vriend en 2/6 vrienden, afhankelijk van hoeveel mensen kunnen. Erg veel zin in, denk dat dit een van m’n leukste oud&nieuw feestjes word. Eindelijk met eigen vrienden en m’n vriend en dan ook nog eens met familie in de buurt. :slightly_smiling_face:

Gewoon thuis met familie.

tot nu toe dit denk ik!

Ik weet nog niet… vorig jaar waren we bij mijn vriend zijn familie dus dit jaar ‘mag’ ik wat uitkiezen

met mn vriendengroep gaan we een diner houden, dus iedereen moet dan zelf iets maken.
en dit keer ben ik bijna de enige zonder relatie dus wordt LEUK

Ik ga binnen blijven :’)

Ik ben dan in Indonesië haha en vier het dus 6 uur eerder.