other countries

Haaj meiden,
Ik was nieuwschierig of er hier meiden zijn die later in een ander land willen gaan wonen. En waarom dat land. Ik zelf ben dol op Frankrijk en Zwitserland!
xx

Ik wil ook naar het buitenland, ik weet alleen niet waarheen.

Roemenie, omdat ik daar vandaan kom…en ik daar al een huis heb en al mijn familie:)

Als ik ga emigreren ga ik naar Londen. England is gewoon awesome en Londen zelf al helemaal (:

nou, ik zou er niet egt voor vast willen wonen.
aangezien al me familie hier woont.
Maar Italië daar zou ik wel heen willen, maar dan voor stage.
oke het is pas over een paar jaar maar ik ben alvast begonnen met wat italiaans te leren.

Ik zou ook niet mijn hele leven in Nederland willen blijven wonen. Ik weet alleen nog niet waar, ik twijfel tussen een paar landen haha. We zien wel wat er gaat gebeuren…

Engeland of Amerika.
Mijn vriend is Engels dus als we bij elkaar blijven gaan we daar vrijwel zeker heen.

spanje, lekker warm en ze spreken er op bepaalde plekken gewoon nederlands.

Ik denk engeland :slightly_smiling_face:
Het land trekt me heel erg aan en heb enkele familieleden daar.

lijkt me best leuk!
alleen welk land… het liefst zou ik dan in een stad als londen of parijs wonen, maar ja zo goed frans kan ik helaas niet :cold_sweat:

engeland, zekerweten!
het lykt me gewoon zoooo vet & de taal gaat mij ook wel goed af.

Hmm, iets van Zuid-Frankrijk op Spanje lijkt me wel wat, omdat daar het weer veel beter is, en ik ben echt een zomer mens en een buitenmens als het lekker weer is, en het is ook weer niet zo ver weg, dus kan je makkelijk naar Nederland, en die landen zijn relaxter dan Nederland.

Ik heb nog werkelijk geen flauw idee

ik zou wel naar Spanje ofzo willen.
ik vind nederland zo saaaai, de winter = altijd koud ;\

Hahaa*, Spanje & Engeland zijn populair merk ik ^ ^!
UP

Ik snap niet wat iedereen zo super aan Engeland vind, het weer is er nog slechter dan hier en Londen vind ik een wel leuke stad, maar niet geweldig. Maar dat is mijn mening.

Ik wil naar Glasgow.

ik wil naar amerika, nja om precies te zijn LA :’]

Hetzelfde 8’)

California, New York of Londen. Maar ik denk dat dat dromen zullen blijven, haha