OTC Maastricht > Introductie dagen

Hoi!

Ik ga Orientaalse talen en communicatie in Maastricht aan Hogeschool Zuyd studeren, en nu weet ik alleen uit het FAQ op de site dat er de 29e en 30e introductie dagen van de opleiding zijn. Alleen kan ik er echt absoluut niks van vinden verder op de site. Tijdens de INKOM in Maastricht hoorde ik van een ander meisje dat het wel gewoon op de site staat maar ik kan het niet vinden… ik weet dat het een kleine kans ik maar is er toevallig een meisje hier die dit ook gaat studeren en er wel meer over weet?

hoi ik had je bericht gelezen en ik zat eerste met hetzelfde probleem. ik heb gelukkig het antwoord gevonden.

“Introductie
De opleidingsintroductie voor de eerstejaarsstudenten van OTC vindt plaats op donderdag 29 en vrijdag
30 augustus 2013. Op donderdag 29 augustus word je om 11.00 uur in lokaal BR.1.21 (Auditorium)
verwacht. Het programma duurt dan tot ongeveer 19.00 uur (avondeten inbegrepen). Op vrijdag duurt
het programma van 09:00 tot 17:00 uur. Deelname aan de opleidingsintroductie is verplicht. Je kunt voor
een lunch en/of snack terecht in de kantine of je eigen lunch meenemen. Het adres van de opleiding is
Brusselseweg 150, 6217 HB Maastricht, tel. 043 346 6666.
Zoals je wellicht weet, wordt van 19‐23 augustus 2013 in samenwerking met de Universiteit Maastricht
een algemene Maastrichtse studentenintroductie (INKOM) georganiseerd voor alle nieuwe
eerstejaarsstudenten in het hoger onderwijs in Maastricht. Je kunt je inschrijven via www.inkom.nl.
Deze introductie is niet verplicht, maar wel heel erg leuk om aan deel te nemen als je Maastricht beter
wilt leren kennen!
De colleges starten op maandag 2 september 2013.”

dit stond in een nieuwsbrief die we online kregen.
ik hoop dat dit je genoeg antwoord geeft.

groetjes en succes,
Miri