Osis Dust It van Schwarzkopf

Hoihoi!

Ik kwam net op youtube een filmpje tegen hierover. Ze was heel positief over dit product. Heb het ook meteen gekocht op Ebay voor 1,50 ofzo, haha.
Maar voor iemand die dit product gebruikt (heeft):

Word je haar er vet van?
En, kun je het er gewoon uit borstelen ook of iets? Of gaat het eruit als je haar nat wordt, moet je het echt wassen, etc?

Dankje alvast!

IK heb er geen ervaring mee, up!

Merci!

het heet mattifying powder dus het lijkt me wel héééél sterk dat je haar er vet van wordt

Nvm, nvm :x

Upup.

Jep ik heb m, het is echt een piepklein potje, maar je doet er redelijk lang mee (ik gebruik t niet elke dag)
Mijn haar krijgt niet zozeer veel meer volume, maar wel meer structuur, dus is handelbaarder en ik kan me voorstellen dat als je erg ‘fijn’ haar hebt, je wel meer volume krijgt! En vet wordt je haar er zeker niet van. eerder een ‘droogshampoo-effect’

Ik heb hem ook, mn haar wordt er absoluut niet vet van, eerder stroef, waardoor het dus beter blijft zitten en iets meer volume krijgt. Het gaat er bij mij pas uit als ik het was, als ik het borstel blijft het stroef. Vind het wel heel goed werken!

Oeh, dit wil ik ook.
ik zag hem ook in 't etos boekje staan, waarschijnlijk kan je hem daar ook kopen dan.