ORPG !

Orpg, Misschien ken je het wel, maar het staat ook wel bekend om een Rollenspel(Uitleg hieronder). Nu vroeg ik me af, Wie wil een Orpg met me doen?

Je verzint met zn 2 (of meer) een verhaallijn, Bijvoorbeeld, een jongen woont daar moet daarheen verhuizen er gebeuren allerlei vreselijke dingen. maar je kan ook iets nadoen, Bijvoorbeeld de Hunger games (Mijn favoriet!) en dan begint er 1 met een forum en een stukje tekst en dan zijn de eerste 2 (of meer natuurlijk (; ) Reacties over wie ze spelen enzo. (Foto erbij kan altijd!) En dan beginnen ze om de beurt een stukje tekst te schrijven & Als ze met zn 2 zijn (Da’s even het makkelijkst nu) Dan schrijft 1 een stukje & dan moet de ander na dat stukje reageren en dan hoe het verder gaat. Over de stukjes tekst mag niet worden gesproken onderling dus je weet niet wat de ander zegt!

Nou, Wie is er in voor een leuke ORPG ? (Verstuur even een verzoek als je wilt en dan kunnen we priveberichten… )

Beschouw deze post aub niet als lullig, maar…

1. Dit hoort bij ‘schrijfsels’
  2. Er is een limiet aan RPG’s
  3. Dit limiet is al bereikt en je mag dus geen nieuwe meer starten

Yeah, er zijn regels mbt RPG’s, waardoor je niet zonder toestemming een nieuwe mag openen. Zie het schrijfsels-board voor details.