orofluido olie ervaringen?

gebruikt hier iemand orofluido olie? zoja werkt dit goed? waar hebben jullie het gekocht

grtjes simone

Zelf gebruik ik het niet, maar mijn moeder wel. Als ik het goed heb zijn het van die soort gouden flesjes met grijs/zwarte letters. Haha, ik kan het flesje zo voor de geest halen.

ja glazen flesje met goud spul erin zwarte letters wat vind je moeder er van gebruikt z het veel?

Ik weet dat m’n kapster het verkoopt in de salon. Het ziet er leuk uit, maar heb het nog nooit gebruikt, haha.

haha… Ja inderdaad, dat heb ik dus ook. Die flesjes zien er leuk uit! Haha. Volgens mij is het bij de kapper best wel duur. Moeders is heel tevreden, zij gebruikt het voor zo ver ik weet al jaren.

je hebt ook shampoos en conditioners en maskers van orofluido hoe spreek je het eigenlijk uit haha

Wat is dit voor een soort olie en waar kan ik dit kopen klinkt wel goed eerlijk gezegt

waar koopt je ma het bij de kapper?

Haha… ik geloof dat je het uitspreekt zoals als in het woord “Fluit” maar dan met een D. Haha
Zal ik eens vragen waar moeders het koopt?

ja graag wil het keertj proberen

niemand anders met een ervaring ik ben zo benieuwt

Hey simone, reageer een weer een beetje laat. Ik had gezegd dat ik je even zou laten weten waar moeders het koop… op de volgende site zei zij dat ze het hier haalde: