originele site ideeën.

heee.
ik heb een paar jaar geleden een domeintje gekregen,
en ik heb er de laatste paar maanden eigenlijk niks meer mee gedaan.
ik ben dus eigenlijk op zoek naar leuke originele ideeën voor me site.
weten jullie misschien iets leuks?
ik bedoel niet, fashionblogs, dagboeken en dat soort zooi. dat heb ik eigenlijk al heel lang gedaan en ik wil graag iets nieuws.
dankje!

xxxxxx

weet ik niet

lekkere reactie weer. -.-

Waar zit je aan te denken dan? Want meeste site’s zijn fashion/beautyblogs of dagboeken…

Wordt moeilijk om zo’n site te onderhouden als je het nu al niet weet.
Heb je een hobby waar je het over kan houden?

Nee hier heb je wat aan :'3
De meeste sites zijn dus absoluut geen fashion/beautyblogs of dagboeken xD

ehhh ik weet niet eigenlijk. ik heb echt helemaal geen inspiratie. en net op het moment dat ik nou echt wat met me site wil gaan doen.
ik vind een fashionblog opzich wel leuk, maar m’n stijl is nou niet echt verschrikkelijk verschillend van andere, dus ik hoor iedereen al denken; aah wéér een fashionblog. en zo’n gedachte wil ik eigenlijk voorkomen hahaha.

Dan máák je je stijl leuk
en ga je dan fashionbloggen!

Van alles wat je zelf kan maken van aparte koekjes bakken tot t-shirts bedrukken tot zelf kussens voor in huis maken?
Zet tips voor van alles op je website.
Elke week een top 10 van leukste nieuwe boeken/films/muziek etc. zodat andere die ook kunnen kijken…
Note me als je nog meer inspiratie wil!

Als je een site maakt om een site, zeg maar wordt het niets.
Je moet eerst ideeën hebben, om ze vervolgens uit te werken op een blog.
Als je geen passie of ontzettende interesse hebt voor een bepaald iets, ben ik bang dat je site al snel doodloopt…

Maar als je dan toch per se iets wilt: Fashion, make-up, boeken, tv, andere media, politiek, DIY, school, persoonlijke blog, what’s hot…

Ik denk inderdaad dat als je zelf geen inspiratie hebt je site een grote flop wordt.
Misschien een negatieve reactie maar het is wel zo!