originele schooltas?!

Hee!
ik zit met een probleem want ik moet volgende week al weer naar school, maar ik moet nog een nieuwe schooltas! ik heb een hele leuke gevonden bij de zara, alleen twijfel ik of ie niet te klein is. de afmetingen zijn: 35 breed, 25 hoog en 14.5 cm dik. denken jullie dat dat te klein is? want een a4tje is ongeveer 30 bij 20 cm…
en weten jullie misschien ook leuke websites/winkels/webshops waar originele tassen te vinden zijn? niet zoiets als een eastpack ofzo hoor! ik zoek meer iets in de stijl van de foto hier beneden (die (te kleine) tas die ik vond bij de zara) maar andere originele tassen vind ik ook super leuk!

http://static.zara.net/photos//2011/I/1/1/p/8771/004/105/8771004105_1_1_3.jpg?timestamp=1307022930907

ik mag een tas van ongeveer 100 euro uitzoeken. Als jullie leuke tassenwinkels in utrecht weten hoor ik het ook graag! (:

x

He, ik mag een tas voor 15 euro :slightly_smiling_face: Dat is toch genoeg?
Hoezo 100 euro?O_O

EASTPACK, EASTPACK EN EASTPACK!

ga je naar de eerste? sorry hoor maar dat is echt zo zonde, koop gewoon een eastpack ofzo of iets anders goedkoops.

Voor ¤100 koop ik er 5 haha
Maargoed. Invito, Sascha, Pieces etc

Duifhuizen is een goede tassenzaak :’)
Kan je ook online op bestellen en ze verkopen heel veel verschillende merken.

In het eerste had ik ook een tas van 130 euro. Zo raar/zonde is het niet hoor.

Koop een Eastpack of Jansport ofzo, ik vind een tas echt niet handig voor school, veel te zwaar en belastend op je schouder.

Deze lijkt mij te klein.

Eastpack, zo’n tas houd het niet met al je boeken.

Ik heb een gewone Dakine. :slightly_smiling_face:

ik ook, en een overgrote eastpak die ik het eerste half jaar van de eerste gebruikte

die tas is voor mij sowieso te klein op school.
ik heb echt heel veel verschillende schooltassen gehad.
van een oversized rugzak niet aan te raden, tot oilily en goedkopere tassen van de h&m en bershka.
voor 100 euro kun je in ieder geval hele leuke schooltassen kopen! (:

Ik zou geen eastpack halen, ik heb hem 1 jaar gebruikt en toen nooit meer. Ik kocht hem meer van, omdat het ‘hoort’.

Ja, ik ook!

Hahaha me 2. Ik zou never ¤100,- aan een tas uitgeven…

Ik vind van wel (: Ikbedoel, je gebruikt hem voor school dus hij gaat slijten, of het nou een tas van 130 euri is of eentje van 20. Dan vind ik het zonde om 130 euro uit te geven.
OT: Geen idee, ikzelf heb eentje van Coverse.

Ook niet aan een echt leren tas? Want dan kom je al snel op die prijs…

Die tas heb ik gister in het echt gezien, ik vond hem superleuk maar ik vond hem veelste klein voor school…

Het ligt er een beetje aan of je veel boeken mee moet nemen of hij te klein is weet je al hoeveel boeken je hebt? Als je eventueel een laptop mee moet nemen zou ik niet door dit formaat gaan.