Originele/Mooie Macbook Covers

Hoooooi,
Ik heb dit weekend een Macbook Air 13 inch gekocht en ik ben er super blij mee. Hij is super mooi en ik wil hem graag ook mooi houden door een mooie cover.

Ik heb al wat lopen zoeken naar leuke covers maar ik kan niet echt wat vinden. Die van ToastMade zijn erg mooi (houten covers) maar die komen niet uit Nederland en ik hoorde dat je daarbij veel extra moet betalen (inklaringskosten). Mascha van Beautygloss had laatst ook een mooie gekocht alleen dat bleek achteraf een sticker te zijn, helaas want hij is wel super mooi maar zoek toch wel wat meer bescherming.

Weten jullie nog leuke originele covers? Misschien dat we er ook andere mee kunnen helpen die op zoek zijn naar een leuke cover voor de Macbook.

Gewoon een sticker erop plakken en een laptop tas kopen, tadaaa.

miniinthebox.com heeft leuke, alleen meestal wel lange verzendtijd.

Zoals ik al aangaf wil ik meer bescherming dan een sticker. Ik vervoer hem nu al in een tas maar dan is er alsnog een kans op krasjes etc. En een leuke cover is altijd leuk toch hihi.

Heb je ervaring met een cover daarvan? Een vriendin heeft er namelijk 1 van miniinthebox en die ziet er niet echt heel stevig uit, ook zit hij losjes en past dus niet goed om de Macbook heen.

Ik heb er een van miniinthebox. Hij is gewoon goed en stevig, nergens problemen mee.
Ik hou van rood dus ik vind hem echt super :grinning: Maar je hebt ook nog andere kleuren.
(Je moet wel goed kijken naar de maten die ze aangeven en de goede pakken. Maar het is niet zo moeilijk om dat te doen aangezien het mij ook gelukt is xD)