Originele manier om z'n nummer te vragen

Ik had gisteren een jongen z’n nummer gevraagd op FB ,
omdat hij daar weinig opkijkt dus ik zei ‘‘Sorry, maar ik ben mijn telefoonnummer kwijt geraakt mag ik de jouwe?’’
zijn antwoord daarop ‘‘Haha nee Sanne je moet wel met iets originelers komen hoor:p
En trouwens ik kijk ook niet zo heel vaak op whatsapp hoor, wel vaker dan fb chat, maar gewoon, weinig zeg maar:p’’

Dus wie weet op welke originele manier ik z’n nummer te vragen?

Gewoon in het echt vragen :slightly_smiling_face: Dus niet via facebookchat maar gewoon een keer een praatje met hem maken en daarna zijn nummer vragen. Ik denk dat de meeste jongens dan veel eerder ja zullen zeggen.

Oké misschien denk ik te negatief maar je hebt het gevraagd en als hij het had willen geven dan deed hij het wel toch? Ken je hem ook echt?

Ik vind juist dat het lijkt of ie een beetje aan het plagen is, hahaha
Ik denk ook dat in het echt vragen beter werkt. succes!(:

Ik denk dat in het echt vragen het effectiefst is.

Ik ken hem in het écht we hebben samen gewerkt enzovoort
We praatten al een tijdje via Facebook…
Maar we kunnen elkaar niet vaak zien daarom doe ik het zo

Ik vraag me dat ook nu even af ja… maarja hopelijk antwoord hij snel…

Ik denk dat hij dit als grapje bedoeld, ik zou gewoon wat grappigs terug reageren

Ik heb gezegd dat ik eerst grappig wou proberen maar m’n Facebook-chat soms echt raar doet…
hopelijk antwoord die is snel terug

Gewoon wegwerken met een smoesje als: ik wilde proberen of dit soort zinnetjes eigenlijk wel werken maar tevergeefs… :cold_sweat:

Ik had echt geen moeite meer gedaan, graag of niet

Ik vind jouw manier wel leuk eigenlijk, haha.
Maar gewoon grapjes blijven maken en als dat niet lukt dan denk ik dat hij misschien niet de juiste jongen is voor jou op dit moment.

Probeer ik ook , hij is meer van hard to get en ik niet ik haat dat echt

YESSSSSSSSSSS!
Ik :
Maar me Facebook-chat doet nog al vaag soms… Daarom vroeg ik je nummer dus mag ik je nummer?

• Hij geeft antwoord op een andere vraag*
    3 minuten later… ( ik zag niet dat hij aan het typen was…)
    ik :
    Oke skip me vraag maar , ik vraag het maar 2x ( Idee van @OhHoney een beetje)
    Hij :
    Haha dat mag wel hoor, maar ik ben sowieso altijd vaag
    Hoho rustig maar, ik was nog aan het typen
    *z’n nummer*

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! beste dag ooit

Heey een vraagje, ik ben zelf 14 jaar (bijna 15) en heb een crush op iemand van 18(bijna 19), Ik zie hem alleen op het werk(begint weer in de zomer) en heb zijn nummer ook niet maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd, is het leeftijdsverschil te groot denk je? en iemand tips om z’n nummer te vragen
xx Anoniem