Originele manier om hallo te zeggen tegen iemand die ik nooit spreek?

Oké kweenie of dit het juiste ding is want ik ben NIET verliefd. Maar theeft wel met een jongen te maken. Let me explain. Paar maanden geleden begon het allemaal. Ik had een droom over een jongen die ik leuk vond van de basisschool. De droom speelde zich af op de basisschool en het was zegmaar hoe het zou gaan als ik verkering had met hem en niet dat andere meisje. Anyway, paar dagen later kwam ik hem random tegen op school na hem nooit meer gezien te hebben sinds de basisschool. We hadden kort gesproken en fietsten die dag met elkaar naar huis wat heel random was. Daarna nooit meer gezien of gesproken en ook geen dromen meer gehad. Tot een paar weken terug. Heb ik allemaal dromen gehad over hem. Ik vind het hartstikke creepy van mezelf en ik snap er ook niks van. Ook had ik vandaag een droom over een ander basisschoolkind. Heeft iemand hier een verklaring voor btw? Waar komen al die dromen vandaan opeens. Maar goed, ik heb er met een vriendin over gesproken en zij zei dat het een teken was dat we voorbestemd voor elkaar zijn wat het eerlijk voor mij nog creepier maakt. Maar ik ben dus bevriend met hem op facebook en de gestoorde die ik ben lijkt het me wel cool om weer vrienden met hem te zijn. Hij was immers een coole gozer en om dan later te zeggen waarom ik opeens weer contact zocht zou grappig zijn lol. Anyway, kwou dit vreemde even met jullie delen maar wat is originele manier om weer wat te zeggen?

“Hai!”

Je hoeft er niet meer van te maken dan het is toch? Je kan hem gewoon simpelweg aanspreken, je hebt geen grote openingszin nodig.

Voorbestemd voor elkaar?
Dat vind ik wel ver gezocht haha

Ik denk dat het eerder is dat je er zoveel mee bezig ben dat je over basisschoolgenootjes droom dan dat het voorbestemd is.

Hallo zeggen hoef toch ook niet origineel te zijn? :wink:

lol het blijft creepy