Originele fotocadeau ideeën?? :)

Hoihoi!

Binnenkort is een goede vriendin van mij jarig en wil haar verrassen met een origineel cadeau.
Dit jaar zijn wij samen op vakantie geweest en het leek mij leuk om met deze foto’s iets te doen, maar wat ?? Een fotoboek is natuurlijk altijd leuk, maar vind ik iets te standaard… :S
Nu is mijn vraag of jullie misschien leuke/creatieve ideeën hebben?? :slightly_smiling_face:

Fotoboek zou ik zelf heel leuk vinden.

https://www.bol.com/nl/p/henzo-holiday-gallery-10x-fotolijst-fotomaat-10x15-cm-zwart/9200000022111965/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-46964178376-S-333061888482-9200000022111965&gclid=EAIaIQobChMIyNS1pPfZ1gIV7bztCh1LkQ-bEAYYByABEgKWkPD_BwE zoiets is misschien ook leuk.

Plakboek

Ja een grote fotolijst is ook gaaf! Als collage. Of de mooiste laten afdrukken op canvas, wel een cadeau wat mooi blijft.

Of ze laten afdrukken als polaroids en ze in een zelf gedecoreerd doosje doen.

Of als je creatief bent een plakboek maken. Dat je de foto’s laat afdrukken en er zelf leuke tekstjes, stickers of tekeningetjes/illustraties bij maakt. Wat voorbeelden kan je wel vinden in het Plakboek voor je vriend topic. Daar kan je natuurlijk gemakkelijk ook iets voor je vriendin van maken.
Dan zou je het nog kunnen combineren met andere foto’s, van vroeger of eerdere momenten bijvoorbeeld. En je kan pagina’s maken met leuke herinneringen, een together bucketlist maken, grappige gebeurtenissen etc.

Je kunt een foto met behulp van een transfermarker een foto op hout, stof of servies maken. Zelf lekker crea bea bezig en een super orgineel cadeau!