Originele fietstips!

Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht, een zwarte oma fiets (cliché), maar ik wil hem een beetje “eigen” maken door op te pimpen…
Iemand ideetjes? (Foto’s van je eigenfiets/ een andere ook welkom!!)

heb geen foto
maar ik heb een limegroene omafiets met bloemen & diamanten stickers. er hing eerst ook nog een soort kentekenbordje aan met ‘kitsch’ ofzo erop. hoe blij :'D
maar ik groep 8 vond ik hem leuk haha. wel handig dat ik altijd mijn fiets terugvind ^^

maar je kan dus van die stickers kopen. je had toen geloof ik gouden, zilveren, gekleurde diamanten en bloemen enzo.
of zo’n voorpakkendragen zegmaar erop zetten
of leuke fietstassen
bloemetjes aan je stuur :’)

STICKERS!

Zo’n rek voor voorop zeg maar!

HAHAHAHA dat heb ik 1 keer voor de grap gedaan… nooit meer :’)

Overspuiten in welke kleur dan ook, die busjes heb je nu ook bij de Action, heel goedkoop.

Je hebt ook spuitbussen met krijtbordverf zegmaar. Dat spuit je er op en dan kun je er met krijt op schrijven :slightly_smiling_face:. Is gewoon zwart, dus het is niet zo dat je je nieuwe fiets meteen een complete metamorfose geeft.

glow in the dark - spuitbussen (:

overspuiten is wel mooi. Alleen je hebt wel net een nieuwe fiets, ik weet niet of je dat zonde vindt?
Vroeger had ik altijd rietjes om mijn spaken. In het begin waren die heel kleurrijk, maar later waren ze echt vies lelijk, helemaal verkleurd.

beetje offtopic, maar zie dit maar als een upjeeeeee. :grin: