Originele cadeaus voor vriendjes die alles al hebben?

Binnenkort is mijn vriendje jarig.
Hij heeft zo ongeveer alles al en als hij iets niet heeft wat hij graag wilt dan krijgt hij dat meestal met z’n verjaardag enzo al wel van zijn ouders.
Ik heb ook al langer dan 1 jaar met hem dus mijn ideetjes raken nu toch ook wel een beetje op…

Dus wie weet er een leuk en origineel cadeau? :stuck_out_tongue:

dagje weg, kaartjes voetbal, ergens lunchen, pretpark, parfum, sorry weet verder niks speciaals, wat nog betaalbaar is…

Ga met hem uiteten ofzo, dat is altijd leuk ^^

is die 18 jaar of ouder? en heeft die rijbewijs?

geef hem dan een slipcursus, niet goedkoop maar super leuk!

Weekend/weekje weg, naar een pretpark, samen koken, een soort plakboek geven waar je allemaal foto’s in heb van jou en hem/gedichtjes ect

een dagje uit:

's ochtends vroeg weg
fietsen naar een zwemplek (meertje) bij jullie in de buurt
daar picknicken en zwemmen
terugfietsen
thuis voor hem koken
's avonds naar de bioscoop

klaar! (en niet zo duur, alleen wat boodschappen en bioscoopkaartjes)

Goh, ik had ook zo’n vriendje. Het verschil was dan ook nog dat hij best veel geld had en ik niet :pensive:
Hij vond een weekendje weg wel leuk of een boek met massages.

Pak jezelf in met zoon grote body strik haha.
Hm ik weet het ook niet misschien idd een weekendje weg of samen gezellig uiteten…

geef hem een striptease :stuck_out_tongue:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Bedankt voor jullie ideetjes!
maar net zoals samen ergens heen gaan dat doen we al best regelmatig…
Dus om dat nou ook weer voor zijn verjaardag te gaan doen.

Misschien dat ik hem iets leuks ga geven (alleen dan nog even bedenken wat :?:slightly_smiling_face: + hem ergens mee na toe ga nemen om wat te doen…

Maar als er iemand nog een erg leuk idee heeft wil ik die zeker nog graag horen! :slightly_smiling_face:

up , ik moet ook iets ik ben zondag 3maand samen, kwil graag iets kleins voor hem want hij had me vorige maand een supermooie ketting gekocht…

Hahaha, ik heb ook een vriend die serieus ALLES al heeft.
En ik heb niet al te veel geld om er uit aan te geven. We hebben bijna anderhalf jaar verkering en de ideetjes van een plakboek enzo… mwoah, ik wil niks klefs! :grinning:

nieuwe sokken, onderbroeken (van de H&M ofzo, zijn leuk en niet duur) of een badjas/pyjamabroek. En anders koop je een flesje massage-olie en masseer je hem een uur, vind ie vast ook lekker :grin:

BUNGEEJUMPEN

Ga voor hem paaldansen :bounce:

ik heb gister mn vriend een armband gegeven.
was ie erg blij mee ;d.

en anders regel je een dagje weg ofzo? :wink:

mijn vriend is net zo verwend als ik, dus die had ook alles al. dus ik heb toen 200 euro uitgegeven aan kadotje. :stuck_out_tongue:

ik had een heel groot hartjes kussen gekocht, had daar een foto album opgelegd vol met foto’s van onze dagen weg. ingepakt & daar op 2 grote hartjes lolly en een beertje die zegt mwaaaaah, i love you. daar boven op een horloge en dan in van dat doorzichtige folie. (a)

maar hier kan je ook goedkope versie van maken :slightly_smiling_face:

Kijk op www.romantischcadeau.nl

Je kan ballonvaren, squadrijden, dagje strand, efteling en daar overnachten, slip of driftcursus, naar dirtydancing of andere musical gaan, skydiven, naar engeland.
ferarri rijden, of racen…

Zie topic: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html