Originele 1 april grap

‘OOOH :open_mouth: je veter zit los! :|’
‘ja haha, grappig!’

zo gaat dat altijd bij mij.
Probeer ik even grappig te zijn met zon ‘originele’ grap, trapt niemand erin.
Doen ze dat bij mij? Trap ik erin!
Nou is het tijd voor mijn revenge (6)
Plaats hier je aller hipste origineelste 1 april grap (of natuurlijk voor een ander tijdstip) waar iedereen zéker intrapt!

‘Wilt u suiker in je koffie, meneer’
‘Ja, graag’

In plaats van suiker, zout erin gooien xD
Die meneer werd boos =P

Niet echt origineel maarja…

pindakaas in schoenen gooien

(ff een tip:
niet doen als je vader zich al verslapen heeft en daarna een hele belangrijke vergadering…)
paar jaar geleden gebeurt…
ach ja:
shit happens

ik weet nooit van die originele grappen…

Ik zei tegen m’n moeder vanmorgen: ‘Er zit een vlek in je broek, op je kont’ en zij helemaal kijken, ze trapte er echt in. Toen ik zei dat het een 1 aprilgrap was zei ze dat ze was vergeten dat het 1 april was x) maar die grap is niet echt origineel :stuck_out_tongue:

uhm…zoiets als je hebt de wc niet doorgetrokken of je bent de wc vergeten door te trekken… dan schaam je je namelijk best wel en dan kun je vervolgens zeggen 1 april! (als die persoon dus een knalrood hoofd heeft gekrgen…)

Okee, niet zo heel grappig, maar ik wist even niets…

Ik doe niet aan 1 april grappen, vind ik kut =)

ick heb vandaag bij allemaal auto’s briefjes 8ter de ruitenwisser gedaan met daar op sorry voor de schade ik betaal alles terug met telefoon nummer er onder en als iemand dan belt kei hard 1 april roepen !!

Maak een Printscreen van je computer ( gewone witte achtergrond met pictagrammen ) Verwijder alle bureau items van je computer of zet ze tijdelijk ergens neer plak je Ps in Paint en sla hem op gebruik dat als achtergrond en vraag je vader of broer/ moeder om boven te komen en zeggen dat je niks meer kan aan klikken :stuck_out_tongue: ze staan voor een raadsel echt waar

M’n vriendin was vandaag jarig (1 april hahahahahahah ja echtwaar:P) En ik had allemaal enveloppen gemaakt van groot naar klein in in het kleinste envelopje had ik een briefje met erop 1 april! gedaan dus ik al die enveloppen in elkaar doen. Ik geef dat aan haar zij helemaal nieuwsgierig open maken, dus ze ziet nog zo;n envelop ze egt zoo ooh grappig:P dus ze bleef maar uitpakken en ze was echt zo benieuwd naar wat het was en toen zag ze dat briefje nou ik lag echt plat:P om het te leze zal het wel niet zo leuk zijn maar om het meetemaken was het echt fantastisch, en vooral omdat ik daarna haar ‘‘echte’’ cadeau gaf en dat óók een envelop was dus ze bang was dat ik het nog een x had gedaan :stuck_out_tongue: maar theezakje in de douchekop doen is ook wel gaaf :grinning: krijgt je pa of ma lkkr een theedouche :grinning:

hahaha :slightly_smiling_face:

^Waarom haal je zo een oud topic omhoog ?!

inderdaad, en ook echt alleen maar om ‘hahaha :slightly_smiling_face:’ te zeggen…

gebruikt een keer iemand de zoekfunctie wordt het meteen vreemd gevonden.

Ik ben jarig op 1 april. xD
En nee dat is geen grap

Mijn tante ook =P

haha je moet de tandenborstel van je broertje in de zeep dopen. :smirk:

idd.

jaa idd.
ik vind het wel een slim idee! D:

Wat een grap!