Origineel youtubekanaal

Hoi!

Ik wil al heel lang een youtubekanaal beginnen. Misschien doe ik dat alleen, of ik doe het met een vriendin. Maar ik moet natuurlijk wel een origineel idee hebben, anders heb ik veel minder kans op een succesvol kanaal en ik weet van mezelf dat ik dan niet genoeg motivatie heb om verder te gaan. Dus ik wilde vragen of jullie misschien suggesties hebben.

Ik weet van mezelf dat ik geen originele ideeën kan bedenken, maar aan 1 woord heb ik soms al genoeg. Ik heb ooit 2 weken lopen nadenken over een nieuw verhaal dat ik wilde schrijven op wattpad omdat ik geen origineel idee kon bedenken. Dus vroeg ik aan mijn moeder of zij misschien een idee had voor een fantasiewezen dat nog niet bekend is. Ze zei 1 woord en woppakee het hele verhaal kon ik zo uit mijn duim zuigen. Het verhaal wordt veel gelezen en ik krijg ook veel reacties en likes.

Zo wil ik ook een origineel idee voor een youtubekanaal hebben. Ik ben nogal een sensatiezoeker dus ik zou graag van die avontuurlijke video’s willen maken. Het liefst zo sensationeel mogelijk, maar het is niet de bedoeling dat ik boetes moet betalen ofzo, haha. Ik wilde eerst zoiets doen als StukTV, mijn lievelingskanaal, maar ja dat is dan weer niet origineel. Misschien kan ik wel zoiets doen maar dan zo dat het toch heel anders is, alleen weet ik niet hoe.

Dus als iemand een spannend, avontuurlijk en sensationeel idee weet, laat het maar even weten! Je kunt ook gewoon een woord achterlaten wat iets daarmee te maken heeft, misschien kan ik daar dan wel wat mee.

Het is trouwens niet mijn bedoeling om jullie ideeën gewoon klakkeloos over te nemen, maar meer om verschillende ideeën/woorden te combineren en nog een beetje van mijn eigen ideeën te gebruiken om zo op een origineel idee uit te komen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Femke