Origineel sms'je.

Mijn vriend is op reis voor een paar weken, en ik had hem graag een origineel sms’je gestuurd.
Ik stuur elke dag wel wat ik heb gedaan, dat ik hem mis en dat ik van hem hou.
Maar ik had gedacht aan eens iets anders, een mooi gedichtje of zo.
Helaas ben ik niet zo creatief… :blush:
Weet iemand misschien iets leuks/moois? Of een ander origineel sms’je?
Weet je wel, zoiets dat hem opvrolijkt. :slightly_smiling_face:

Ohja, smsgedicht.nl en zo heb ik al geprobeerd, maar dat zijn van die typische, slechtgeschreven gedichtjes, als je weet wat ik wil zeggen…

Hmm moeilijk, doe eens iets van ‘ik was aan het zwemmen en zag … dat deed me gelijk denken aan jou! :$’ ofzo ;p

je moet toch echt zelf iets verzinnen :stuck_out_tongue_winking_eye: als je wilt dat het origineel en lief is

Ja, maar ik ben écht niet creatief en origineel. :stuck_out_tongue:

Ik had graag een mooi gedichtje gestuurd, het mag bekend zijn, maar hoeft niet. Gewoon eens iets anders dan de standaard “ik mis je” berichtjes. :

up?

Haha ik hou dit topic ff in de gaten, 'k ben ook niet zo origineel de laatste tijd XD

Nog eens up? xD

stuur allemaal <3 <3 <3 <3 in een berichtje zonder ook maar een letter erbij te zetten. :grinning:

Ik bedacht me net hoe erg ik je wel niet aan het missen ben

(:

Oja, ik heb met m’n vriendje P.S. I love you gekeken, dus dat zet ik af en toe onder een smsje…
Dus misschien hebben jullie ook wel een film gekeken ofzo? En dan daarvan quotes? :3
Of van jullie liedje, als je die hebt.

Of uitrekenen in dagen/uren/seconden hoelang jullie hebben en dan zeggen dat je er nog 6652554188981927 dagen/uren/seconden bij hem wil blijven.

En mijn vriendje werd verlegen toen ik smste dat als ik bij hem ben, dat ik het gelukkigste meisje op deze hele wereld ben =D

Deze wereld is klein, maar liefde is groot. Dus maakt het in deze wereld niet uit waar je woont, liefde is dichtbij, gewoon jij en mij.
Klopt geloof ik niet helemaal, maar het rijmt ^ :’)

Leg je linkerhand op je rechterschouder en je rechterhand op je linkerschouder, druk nu heel stevig! Zo dat was een stevige knuffel van mij voor jou!!

Zo, dat was het ff.

die is goed =]

mwhuahua, grappig :’)

Als je mij nu zag kon je me zien glimlachen als ik aan je denk

??sorry ben nu ook niet zo orgineel

Oh die van jullie zijn echt wel leuk!! :grinning:
Bedankt!
Nog tips zijn welkom. :slightly_smiling_face:

[i]Nou, geen smsje, maar wat je kan zeggen over de telefoon, als het 's avonds is:
“Kijk eens naar buiten? Kijk je nu naar de maan? Dan kijken we nu naar dezelfde maan”

O.i.d, je kan natuurlijk zelf bedenken hoe je het verwoord. ;p
En je kan natuurlijk ook gewoon een smsje sturen met “Als je nu naar de maan kijkt, kijken we naar dezelfde maan”
weetjwel. ;p

oke,vage uitleg maar je begrijpt het wel haha[/i]

Je kan zoiets sturen;; Ik wil eigenlijk iets origineels sturen, maar ik kon niks bedenken. Maar ik wil dat je niet vergeet dat ik heeel veel van je hou! Ik mis je!

’ Nu besef ik dat ik echt helemaal verliefd op je ben ! ’

'I’m not far away, just look in your heart ’

We zijn een foto in me gedachten en als ik je zoek dan doe ik gewoon me ogen dicht, je bent nooit zo ver van me vandaan

Idd, dat is spontaan en toch erg lief, en eigenlijk ook gewoon origineel :slightly_smiling_face: Dat soort smsjes stuur ik ook altijd!

“So close no matter how far <3!”

Ik heb ooit gestuurd: “Haa lief vriendje, hier een spontaan lief smsje van je verliefde vriendinnetje! Het lieve ontbreekt alleen een beetje. Daaaaag.”
Hij zei dattie dat wel echt een heel leuk smsje vond xD.

Offeeeh. “Probeer eens met allebei je mondhoeken tegelijkertijd je oorlellen aan te raken… Zo zie ik eruit als ik aan jou denk (:”