Origineel kado beste vriendin!!

Heee, ja ik weet het dat er al topics over zijn maar ik heb er niks tussen kunnen vinden. Weten julllie misschien iets origineels voor je beste vriendin. Het hoeft echt neit duur te zijn! Iets creatiefs ofzo! ze wordt btw 16:Pxxx

Koop een mini auto (ik bedoel geen echte auto, maar gewoon echt voor barbies) , maar dan zo’n hele luxe en ouderwetse en roze.
En doe er een strik of lint omheen met daarop: sweet sixteen :slightly_smiling_face:

Stom idee,

UP

up

up! zou ik ook wel willen weten… vind het altijd lastig

up, heb het ff nodig

Maak een fotoboek met allemaal foto’s van jullie en leuke herrinneringen!

Koop 16 verschillende kadootjes (make-up, van die mini flesjes deo en douchegel, en ook wat grotere kado’s) en stop die in een grote doos waarop jij natuurlijk al in het knalroze sweet sixteen hebt geschilderd!

weet iemand iets voor mijn BF?
ff een beetje omschrijven:

• al 5 jaar beste vriendinnen
  • we hockeyen samen (maar vindt het stom om iets met hockey te geven)
  • geen sierraden dat heeft ze al zoveel
  • fotoboek doe ik als ze naar het buitenland gaat over een maand
  • we gaan zondag naar spanje met zn 6en
  • rond de 15 euro het kado
  • ze wordt 17

iets van een taart met een foto van jullie 2?
hoeft geen dure taart te zijn want het gaat natuurlijk om de foto en het idee.
dat kreeg mijn vriendin ook van haar vriendin

Een shirt met een foto van jullie erop.

op kruidvat.nl kun je hele leuke dingen met foto’s doen!
kijk daar eens op.

je kan een ketinkje laten maken op de markt of bij de juwelier voor 15 euro of minder met een ijzeren hartje eraan en daarop kan je een naam zetten…

xxxxxx

ik heb laatst aan mijn vriendin een etagère gekocht met badzeep in de vorm van cupcakes. Had geen tijd meer om zelf te maken.

als je een kettinkje koopt…
moet je dan je eigen naam op dat kettinkje voor die ander zetten ? :blush:
nooit gesnapt

als je een kettingkje maakt voor jullie 2, moet je de naam van de ander dragen
tenzei je wilt dat mensen je naam weten of misschien wel heel trots op je zelf bent? :stuck_out_tongue:

goudvis!

Er is toch een algemeen wat koop ik voor de verjaardag van die en die topic?

Het is niet zo handig als iedereen apart een topic gaat openen, vooral als je er niet even wat over je vriendin bij verteld. Wij kennen haar namelijk ook niet.

mijn vriendin is 7juli jarig. zondag hebben we bij mij afgesproken.
ze weet nog niet wat we gaan doen.
naja ze houd van chocolade dus wat ik heb;
chocolademasker gaan we opdoen, chocola gaan we eten, cadeautjes uitpakken.
de cadeautjes zijn; chocoladefondue & chocoladereceptenboek (ze houd ook van koken)

haha wij wouden ook eerst vis halen voor onze vriendin, maar dat hebben we toch maar niet gedaan beetje zonde van het geld. als we het hadden gedaan hadden we een oranjere vis gekocht die willem van oranje zou heten, of bert en ernie. :grinning_face_with_smiling_eyes: