Origineel inpakken van tickets

Ik geef mijn vriend concerttickets voor zijn verjaardag, maar ik kan echt niet verzinnen hoe ik deze ga geven/inpakken. Dus ik vroeg me af of iemand hier een leuk/origineel idee heeft.

Ik heb bij de Cook&Co gewerkt en daar besteden e heel veel aandacht aan goed inpakken.
Wij hadden ook cadeaukaarten en die deden we op een bepaalde manier inpakken. Ik zal mijn best doen om het goed uit te leggen. We hadden dan een oranje doosje van 15x15 cm. Dat doosje vulden we dan op met cellofaanfolie (?) Doorzichtige folie in ieder geval, ik weet niet precies hoe het heet. Daarna deden we er (oranje) papiersnippers op. En dan die cadeaukaart op/in die opgevulde doos. Vervolgens ging er ook doorzichtige folie om die doos heen en dan bovenaan alle folie bij elkaar doen. Daar ging dan lint omheen en aan het lint hingen wel nog een klein kaartje met een minipollepeltje. Zag er altijd heel leuk uit. Ik zal eens kijken of ik ergens een foto kan vinden.

Iets bedoel ik:
http://www.bbsontwerp.nl/winkel/image/cache/data/cadeaus/DI%20wekpot%20M%20snoep+zeepK-500x500.JPG

Mijn vader deed eens tickets in een eierdoos en pakte die in :’) Zo kun je niet al meteen voelen wat het is :stuck_out_tongue:

In een ballon proberen te proppen en dan de ballon opblazen. Als dat past.

In een fotolijstje, geen idee of het echt origineel is, maar het kan leuk zijn :slightly_smiling_face:

ik vind dit wel grappig

Inpakken in zo’n mooi cadeaudoosje en dat doosje opvullen met snoepjes o.i.d. ?

Ik zou zoiets doen, of gewoon een boek uit de kast halen.
En de tickets er tussen doen bijvoorbeeld.
Kun je ook een beetje lachen :stuck_out_tongue: