Origineel idee voor een date?

Hallo!!

Een tijdje geleden heb ik een ‘klein’ meningsverschil gehad met mijn vriend. Dus nu wil ik een date organiseren om te laten weten dat hij nog steeds veel voor me betekent en ik hem niet kwijt wil!

Wie heeft er een leuk idee?
Ik ben namelijk een beetje inspiratieloos xD

xxMeike

Picknicken? (moet het eigenlijk nog iets warmer voor zijn)
Ik weet niet waar je woont, maar misschien in een kano/klomp varen door een gracht/rivier in je stad, een dagje naar het strand…

• Bakken (taart/cupcakes ect. inclusief versieren)
  • Dagje strand
  • Naar een ‘’ ander ‘’ land gaan?.. (bijv. gewoon ‘’ dicht ‘’ in de buurt)
    ik was laatst met mijn vriend naar Bath Bentheim (ofzo) in Duitsland, en dat was erg leuk + het plaatsje was erg romantisch kasteel, inclusief de sneeuw haha

Gameavond ofzo hahaha.

ga voor een paar daagjes naar de ardennen en ga op een paalcamping (een paal midden in een bos waar je bij mag camperen met max. 3 tenten) staan! en ga vervolgens kanoën ofzo en savonds romantisch door het bos en lekker in de tent ect.
alleen het kanoën vervoer en eten kost wat. verblijf kost helemaal niks.

Thnx!

Of gwn is thuis gezellig samen een romantische film zien

een daguitstapje maken :slightly_smiling_face:

Je kan uiteten gaan of zelf lekker koken voor je vriend. Dan zorg je dat je alleen bent thuis en maak je het gezellig met kaarsjes enzo.

dierentuin, pretpark, musical, bioscoop. Weekendje weg. snowworld. Een romantisch etentje organiseren. uiteten gaan.

Maar: Als je dit bij elk klein meningsverschil moet doen dan was ik echt al vaak op date gegaan. Dat je daar erg in hebt hihi :slightly_smiling_face:

't was zacht uitgedrukt :wink: