Origineel idee voor een brief!?

Heee meiden!
Ik heb een vriendje in het buitenland, en we hebben altijd contact via MSN en telefoon, maar ik ga hem nu voor het eerst een brief sturen! (how romantic haha) Maaarr…ik wil dat echt op een hele leuke lieve originele manier doen…:grinning: Maarr…ik ben niet zo creatief in dat soort dingen…jammergenoeg…dus…:
Hebben jullie misschien leuke ideen? :slightly_smiling_face:
Voorbeelden bijv; (hij heeft ze gegeven, niet belangrijk hoe hij die heeft gegeven, wil je het weten, vraag, haha) een brief op een servet van een restaurant, of een brief waar die een speciale ‘bril’ voor op zou moeten om het te lezen! Haha hmm…
Hoop dat jullie me kunnen helpen! =)
XXXXX

UPPP
pleaseee kom met creativiteit? :grinning:

ik zou het niet weten. ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde. ik wil mijn vriend ook een brief schrijven mr weet niet hoe en ik wil er wel een soort van herinnering ofz in opschrijven mr miss is dat ook weer zo’n cyclische zeg mr. ik wil eigenlijk gwn vertellen dat ik van m hou en dat ik hem nu al mis mr weet totaal niet hoe… :blush:

Knip uit je brief puzzelstukjes, die moet hij dan eerst in elkaar zetten op het te lezen… Geen idee of dit wel een leuk idee is maar misschien kan je er wat mee…

uhh een woordzoeker maken waar hij dus woorden uit moet zoeken die voor jullie speciaal zijn. Bijvoorbeeld een herrinnering, mooie plek, iets grappigs wat jullie hebben mee gemaakt. Of dat die woorden moet zoeken en daar een zin van moet maken ofzo.

Dan doe je een woorzoeker met van die ‘speciale’ woorden, en dan dat de letters die overblijven ‘ik hou van je’ vormen, of iets?

laat kaarsvet op het ‘dichtplakstuk’ vallen en druk er een mooi muntje in !
En rol het papiertje op en verbrand de zijkantjes een beetje !
ook mooi
hahaha
EN, doe als achtergrond met een theezakje natmaken en over het papier heen gaan, is heel mooi. krijg je een oud effect !

https://www.google.nl/sea…ei=3XaVT_f2B6T80QXAvu3NAQ

Je hebt toch van die pennen met een witte kant waarmee je dan over de letters heen moet gaan om ze te kunnen lezen? dat is vet leuk, haha!