Origineel date-idee

Hoi hoi!

Volgende week ga ik met een jongen op tweede date, alleen ben ik op zoek naar een leuk en origineel idee. Wie heeft er een idee?
Ik vind het altijd wel leuk om een film te kijken of samen te koken, maar ik woon nog thuis. Hij woont al wel op zichzelf en daarom vind ik het een beetje raar om bij mij wat te doen (door ouders enzo). Ik ga mezelf ook niet uitnodigen bij hem haha.
Alle ideeën zijn welkom :slightly_smiling_face:

Wat hebben jullie de vorige keer gedaan?

Als t mooi weer is kan je picknicken. Anders schaatsen, uit eten, film, winkelen [alleen als hij het ook leuk vindt] enneh, dit zijn mijn ideeën voor nu xD

Vorige keer zijn we naar de bios geweest (lekker standaard haha).
Schaatsen heb ik ook al aan gedacht ja, maar kan dat nu al wel?

Voor op je 2de date is het niet zo echt makkelijk, want je weet niet echt waar hij van houd etc. ( Oke, misschien hebben jullie daar wel over gepraat, maar het is dan toch moeilijk om iets uittekiezen ). Je kunt bijvoorbeeld samen gaan picknicken of bowlen? En anders gewoon lekker uit eten en daarna effe naar een parkje/pleintje gaan rustig zitten en in de avond een terrasje ofzo pakken?

Uh,
Gaan paardrijden? :stuck_out_tongue:, Zwemmen, wandklimmen, bowlen
-Geen inspiratie meer-

Succes!
xxx

Bedankt allemaal!
Ik heb op internet even voor schaatsen gekeken, maar dat kan nu nog niet. Zwemmen lijkt me ook wel leuk ja :slightly_smiling_face: Niet echt origineel, maar wel leuk! Ik twijfel er alleen over dat het misschien een beetje kinderachtig is. Hij is namelijk net 22 geworden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dat is juist stoer, als jullie gaan zwemmen.

ik heb mijn vriend is meegenomen naar een berg met daarop een enorm!! standbeeld ma echt ENORM. Je kon de hele stad overkijken, het was tege schemer. Ik had kaarsjes bij en een dekentje. We moeste eerst over een muur klimmen want het was een prive domein ofzo hahahaha en dn door het hoge gras sluipen. Maar hij stond echt met zijn mond vol tanden!! hij wist ni wat ie moest zegge.

maja dn moet je wel eerst zon plek vindn :s

Hmm… oke :ok_woman:

schaatsen is idd leuk, vooral als tweede date, want dan ben je bij elkaar, heb je alle tijd voor elkaar, maar toch ook iets anders om te doen (je hoeft niet alles aan één stuk te praten, je kan ook gewoon lekker schaatsen)
boswandeling is ook lekker, vooral in de herfst :slightly_smiling_face: mooie kleuren
als je bij het strand woont, kan een strandwandeling ook
wiien =D of een ander spelletje

zwemmen lijkt mij zelf niets, omdat je dan meteen in bikini bent en zo… en dat zwemmen toch intiemer is dan iets als schaatsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wauw, ik zie nu pas dat dit topic al meer dan een jaar oud is :stuck_out_tongue:

is het nog wat geworden met die jongen uiteindelijk? (A) xxx