Originals

Dit zijn twee originals alles heb ik zelf gedaan. De kwaliteit is totaal niet goed dat weet ik het kan zelfs zijn dat je geen zang hoort doordat mijn audio bij het opnemen slecht is afgestemd. Het ligt dus niet aan jou computer.
Er is zeker nog werk aan vooral aan mijn stem maar drop je mening.
Ik kan nog niet op zangles gaan, ik weet dat het wel nodig is.

Wat mag:
Vind je het niet, zeg het maar je moet niet bang zijn, maar geef tips en breek niet af.

liedje 1
Verhaal: Het gaat eigenlijk over een meisje dat het beu is dat ze de ware maar niet vind en ze vraagt zich af waarom sprookjes niet bestaan en waarom ze nog nooit de ware is tegen gekomen uiteindelijk denkt ze dat ze misschien het verkeerd verstaat of het verkeerd ziet.

liedje 2
Het gaat over een meisje dat ziet dat haar vriendje haar bedriegt en uit haar gevoelens.

=> Voorlopige versie van een Rock nummer van mij! Geef je mening, mag het de definitieve versie worden of toch maar eens opnieuw inzingen?
klik

Ik snap dat je de liedjes in één keer opgenomen hebt, hierdoor klinkt het niet op alle punten even zuiver, maar vooruit.
De melodie is geweldig, erg knap ook als je dat zelf gecomponeerd hebt.

Heb je zangles of iets?
Dan wordt je stem nog beter getraind dan nu en kan je ver komen.

Nee jammer genoeg zit ik niet op zangles het zou wel de bedoeling zijn maar ik meot er nog even mee wachten.

Erg leuk gedaan, het klinkt een beetje of je door je neus zingt maar ik denk dat dat aan de microfoon ligt. Vooral 2 vind ik erg mooi maar komt ook omdat ik daar op dit moment een beetje mee zit. Ik denk dat als je wat betere microfoon gebruikt je er erg ver mee kan komen!! Veel succes verder,

Dan raad ik je wel aan op te passen met gebruik van je stem.
Anders verknal je hem voorje er iets mee gedaan hebt.

Ja, dat kan misschien wel verder helpen Xd ik neem op met een speelgoed microfoon die in mijn pc past xD.
Owh als je wil praten mijn inbox staat altijd open.

zoiets dacht ik al, denk dat als je een profesionele microfoon gebruikt je stem veel helderder klint… dank je xx stuur je misschien nog wel een mailtje

oke jij bedankt :slightly_smiling_face:
Jammer genoeg kan ik geen profesionele micro betalen xD

Ja, dat weet ik. Bedankt voor de advies :slightly_smiling_face:

Het is niet echt zuiver als ik eerlijk ben, ik weet niet of zangles zal helpen. Wel leuk bedacht hoor.

Ik vind het niet heel mooi gezongen, maar misschien helpt zangles?

ik vind het ook niet heel mooi, je hebt geen lieve stem zegmaar dus ik zou eerder de rock kant dan op gaan (;

Ik heb een rock achtig liedje dat nog neit helemaal op punt staat xD k denk dat ik het nog eens opnieuw moet inzingen, maar wil je dat ik het hier al plaats?

Van zodra ik kan zal ik wsl op zangles gaan :slightly_smiling_face:
Bedankt :slightly_smiling_face:

=> Voorlopige versie van een Rock nummer van mij! Geef je mening, mag het de definitieve versie worden of toch maar eens opnieuw inzingen?
klik