Oriflame make-up: bronzing pearls, wonderpotjes, mascara etc. aanbiedingen!

Hoi allemaal,

Ik verkoop de fijne producten van Oriflame. Als je in de buurt van Egmond/Alkmaar woont is levering gratis en anders staan de verzendkosten erbij. Laat een reactie of stuur een berichtje als je interesse hebt :slightly_smiling_face: Wil je andere producten van Oriflame bestellen? Stuur dan ook een berichtje ik kan alles voor je bestellen.

Speciale aanbiedingen:

1. Wonderpotje Tender Care voor maar 3,99 (inclusief verzenden 10,49). Van beide nog 1 beschikbaar!!

De fijne wonderpotjes van Oriflame zijn weer in de aanbieding! Intensief voedende en hydraterende balm voor de zeer droge huid van gezicht, lippen en lichaam.

• Verbetert de textuur van de huid en maakt die zacht en glad
  • Beschermt en voedt
  • Kan over het hele lichaam gebruikt worden

In 2 heerlijke nieuwe limited smaken:

• Tender Care Bilberry (blauwe potje)
  • Tender Care Cranberry (rode potje)
  1. Eyes Wide Open Mascara - Zwart voor maar 6,99 (inclusief verzenden 8,65). Normaal 13 euro.

Probeer het nieuwe grote ogen effect - met de The ONE Eyes Wide Open & Awake Mascara - Black! Koolzwarte mascara voor een grotere, wakkere oogopslag, met aloĆ« vera en vitamine E om je wimpers te voeden & verzorgen, met een frisse geur. Het oog-volgend borsteltje krult de wimpers met 58Ā° vanaf de wortel naar boven terwijl de samenstelling krult, lift, en de hele dag houdt.
Nog 1 beschikbaar voor de aanbiedingsprijs!

Ik kan de producten zeer aanraden. Oriflame is dierproefvrij en de producten bestaan uit natuurlijke ingrediƫnten. Voor meer info kan je altijd een berichtje sturen. Ik help je graag :slight_smile:

1. Bronzing pearls voor maar 13,99 (inclusief verzenden 16,48)! (normaal 34 euro)
https://www.notino.nl/oriflame/giordani-gold-bronzing-poeder-in-parels/p-435424/?gclid=EAIaIQobChMIseSapOCU2wIV6L_tCh3RtgstEAYYASABEgJO2vD_BwE ā‚¬6,90

Ik vind het een beetje raar dat je een handeltje via GS probeert te runnen

Ik denk niet dat dat een betrouwbare site is. Lijkt me niet dat je de echte Bronzing Pearls krijgt voor 6,90, maar je kan het altijd proberen. Ik ben officieel Oriflame lid dus ik hou me aan de officiƫle prijzen en aanbiedingen en niet van schimmige sites.

Daarnaast ben ik geen handelaar, maar verkoop ik make-up als hobby en heb ik ook geen hele voorraden thuis. Ik bestel producten voor de mensen die interesse hebben en die help ik graag voor een leuke aanbiedingsprijs.