Orginele smsjes ♡

Iemand lieve berichtjes die ik kan sturen naar m’n vriend? Berichtjes als ‘ik mis je’ of ‘houvanjou’ zijn ook leuk en lief, maar ik zoek iets kleins, liefs en origineels. :flushed:
Ben zelf een paar dagen weg met school dus dan moeten we elkaar missen. :l
Help me

Als jij een hamburger van de MacDonalds zou zijn, was je een McBeauty.

Succes gegarandeerd -----> :sex:

Ik denk dat als wij iets voor je bedenken, dat dat niet echt origineel is. Probeer iets persoonlijks te bedenken, het hoeft maar iets heel simpels te zijn! :slightly_smiling_face:

Als ik iets origineels moet schrijven worden ze zo lang :flushed:

Dat probleem heb ik ook altijd, en dan komt het eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. :dry:

Ja precies, hij krijgt altijd van die lange cliché berichtjes. Vindt hij altijd leuk om te lezen ^-^

Gadver ik zou mijn vriend zo raar aankijken als ik zo’n verschrikkelijk fout overduidelijk verzonnen tumblr/teentwitteraccount smsje zou sturen :'D
Gewoon iets liefs. Je komt er vast wel op als je hem mist.

Vast wel ja, denk eigenlijk dat het gewoon bij ‘ik mis je’ blijf. Alleen die 3 woordjes op het juiste moment.

Ik vind dit al verschrikkelijk cliché klinken x)
Je komt er vast wel op als je hem echt mist. Desnoods vertel je wat je aan hem mist ofzo, of wat je wil doen als je weer terug bent.

.

Hy
Hier een leuke website voor lieve smsjes :

SMSjeSchatje.nl

Altijd leuke smsjes!

Wat is dit laughing7.

HAHAHAH.

Waarom halen wel mijn oude topic omhoog HAHA

u moeder kan goede visjes bakken

Kijk rare wijf jij bent zoo stijf ik kan me niet beheersen jij bent gewoon niet zoo wijs jij bent gewoon een dom kind zoek leve zoek wetje laat je niet geven;)

Ik. Ga. Stuk.