Orginele manier van presentatie gezocht!!?! HELP!

Ik moet een muziek presentatie houden over de muziek stijl impressionisme,
alleen wil ik niet aankomen met een presentatie via ppt, of zo. Hebben jullie ideeën??? Het mag alles zijn :slightly_smiling_face:

Een prezi? Of gebruik maken van presenterswall.

Ik wil het liefst gewoon een andere manier van presenteren, Bijv. een quiz, maar die doet iemand anders al, maar bedankt voor je antwoord :slightly_smiling_face:

Zijn er nog andere ideeën :cold_sweat:

Rode en groene kaartjes aan je publiek geven en dan veel stellingen in je presentatie zetten en dan vragen of mensen het er mee eens zijn of niet (dat kunnen ze dan laten zien door hun kaartje op te steken). Je kan dan aan je publiek vragen waarom ze het er wel/niet mee eens zijn, en dan vertellen wat het echte antwoord op de stelling is. Lijkt miss wel een beetje op een quiz maar miss heb je er wat aan.

Het blijft gewoon een manier van presenteren dus niet héél anders, maar misschien kun je je presentatie opbouwen aan de hand van geluids/beeldfragmenten en citaten uit bronnen die je gebruikt hebt, zodat je mensen wat meer een inkijk geeft in je onderzoek én ze niet alleen stil naar jou hoeven te luisteren.
Als je echt heel veel tijd hebt zou je erover kunnen denken een filmpje/documentaire te maken? (Als dat mag natuurlijk.) Verder zou ik 't ook niet echt weten.

Je kan tijdens je presentatie mensen laten stemmen via hun smartphone. Vind ik altijd leuk tijdens colleges.

Een powtoonpresentratie doet het hier altijd goed

Powtoonpresentatie is echt super leuk!

Bedankt iedereen :hugs:

Je kunt idd Prezi gebruiken. Al vind ik dat altijd net zo onorigineel als Powerpoint. Meestal dat mensen die bijzonder willen doen en dan Prezi gebruiken, terwijl Prezi ook overdone is.

Als je Powerpoint wat mooier vormgeeft met video’s e.d. dan kan dat ook prima hoor.

mijn leraar nederlands had het erover om 20 dia’s te laten zien die elk na 20 seconden wisselen. Dus dat je 20 seconden per dia hebt.