orginele hiphopkleding !

Ik zit dus op een sport; hiphopdansen. En voor wedstrijden moeten we nieuwe kleding aanschaffen, heeft iemand leuke ideeen voor leuke/orginele kleding ?:open_mouth:

wij moesten altijd van die uffo broeken aanschaffen, zijn alleen wel 60 euro… dus dat is best duur want het is echt alleen een dans broek.

Wij hadden eerst een lange baggy mannenjeans, wit tshirt en een zwart giletje. Maar nu gaan we nieuwe kopen en we laten de broeken maken, het worden echt baggy broeken tot aan ongeveer je knieën, adidas vest, hoge kniekousen en we weten nog niet wat voor shirtje.

Ik denk dat je met je team gewoon moet overleggen en kijken wat de meerderheid vind of gewoon met zn allen een keer de stad in!

nerd outfit miss wat?

idd nerd kleding is wel leuk! 8D
je kan ook iets van clowns doen ofzo.
wees orgineel en gek! ^^

je kan een legging doen met daaroverheen een bjorn borg boxer en een t-shirt. of een vrij lang t-shirt die losjes zit met een legging. xD ik deed ook hiphop/street en voor de voorstelling hadden we harembroeken, sneakers, beenwarmers en een topje, allemaal in het zwart. iig, veel succes met de kleding uitzoeken (:

hiphop kleding is niet origineel
altijd los en wijd :’)
maar je kan een driekwart broek en hempje?

hoort dit niet bij fashion?

Eigenlijk wel. Maar het gaat ook wel over haar sport.