orginele cadeautips voor vriendin die 16 wordt.

Binnenkort wordt mijn beste vriendin 16 & ik weet
echt niets om te geven wat orgineel is
ik vroeg me af of jullie nog orginele cadeau-ideeën hebben.

ik heb al een keer een fotoboek met foto’s gegeven!

dus kom maar op met de leuke en orginele ideeën :slightly_smiling_face:

misschien even wat info over haar?! En anders zijn hier al best veel topics over!?

Ze is mijn beste vriendin, al bijna 10 jaar,
ze houdt van sporten(hardlopen & dansen) en van acteren en zingen, mensen vragen soms of we tweeling zijn.
& we houden heel erg van feesten
en we houden gewoon van gekdoen en alles :slightly_smiling_face:
we hebben ook wel topuitspraken,
dus misschien dat ik een uitspraken boek ga maken

misschien nog meer ideeën?

Ik zag een vespa spaarpot en een hippiebus spaarpot. van steen,
zo eentje die je kapot moet slaan als je je geld wil.
Zoiets zou ik wel leuk vinden haha xD

Oeh leuk!
waar heb je die gezien?

Volgensmij de xenos! En anders de expo…
ik ga morgen naar de stad dus ik kijk nog wel even voor de zekerheid C=

armband met haar naam erop?

Oh dat is ook leuk!
maar ze is niet zo van armbanden,
meer van oorbellen en ketting,
dus misschien ketting met dr naam:)

ik maak maar gelijk gebruik van dit topic, iemand een idee voor een vriend die 16 wordt;p? ik zocht al iets, maar het enige wat ik kan vinden is voor een vriendJE, en dat is hij niet;P.

Een playboy en deo.
Ha nee sorry
ik heb geen flauw idee, ik koop altijd slechte dingen omdat dat in onze vriendenkring een beetje de grap is. Een vriendin had laatst een barbiepop met een gasbrander bewerkt en die cadeau gedaan.

haha dit kan ik ook wel gebruik vriendin word zondag 16.
zie dit maar als een up

ik word volgende week zaterdasg 16 YEEY oke niks temaken hiermee upp!

ik had een keer een schilderij gemaakt voor mijn vriendin :’’) Maar dat was omdat ik blut was en toch iets speciaals wou geven. Ze was er gelukkig blij mee. Of uuhm je geeft haar gewoon een “normaal” cadeautje, en dan doe je daar zo’n MEGA XXL kaart bij van de Expo ^^ of je koopt heeel veel kleine cadeautjes waarvan ze elk uur 1 mag open maken. Of je maakt idd een mooi plakboek met uitspraken. maar dan wel met een paar legen blz. zodat jullie het bij kunnen vullen (:

Misschien iets van 16 grappige cadeautjes (kunnen gewoon kleine dingetjes zijn) met op elk cadeautje met wat het cadeautje met jullie vriendschap te maken heeft?

oh! waar ik persoonlijk erg blij mee zou zijn; een kaal armbandje. En dan krijg ik gedurende 16 dagen, elke dag 1 bedeltje om eraan te hangen (:.

Ik heb ooit een pandora bedeltje gegeven. Zij had namelijk alleen bedeltjes met een speciale gedachte er achter. Maar een andere vriendin heb ik ooit samen met wat andere een soort foto muur gegeven. Ze had een nieuwe kamer en ze vroeg of wij wouden helpen verfe en heb toen 1 muur helemaal onder foto’s enzo leuke herrinderingen geplakt. was ze heel blij mee, is wel veel werk…

Toen mijn zusje vorig jaar 16 werd (en die houd ook wel van een feestje) toen heb ik haar een sweetsixteen suprise party (nagemaakt van MTV) gegeven. Dit moet je dan wel met meer vriendinnen doen want de kosten zijn wel hoog. Inclusief vuurwerk/ balonnen/ muziek/ bar enzo was super tof!!

Wow dat klinkt echt wel heel vet ja!
Die 16 cadeautjes met betekenis is ook leuk,
ik ga even wat dingen bedenken daarvoor, misschien iemand daarvoor nog ideeën?