Orgineel kerst kado (voor jongens merendeels)

[i]Het perfecte kerst kado,
iemand ideetjes voor een origneel kerst kado?
*voor Jongens

Geen standaard dingen als Geurtjes of Games.
Dat is gewoon niet leuk meer om te geven,
---------------------------------------------

Budget shopping; Creatief? Orgineel!
:kissing: [/i]

tja, voor meisjes is het altijd veel makkelijker om iets leuks te vinden aangezien ze alles wat glimt en roze is leuk vinden (ik zeg maar wat).

OT: ik heb geen idee, upje!

bak een chocoladetaart ofzo :slightly_smiling_face:

• een plakboek
  • een set wat jullie samen kunnen doen bijv : een mand gevuld met spullen voor een leuke middag (dvd, uit eten bon ofzo, bon voor paintball?, enz.) wel iets waar die van houdt

Ben zelf even opzoek gegaan, post ook ideeen Hier =D
http://forum.girlscene.nl…Klik/list_messages/176268

Goed topic! Ik heb ook geen ideeee wat ik voor m’n broertje moet komen.

kijk me andere, klik op de site !

een trui, ook niet het origineelste maar leuker dan parfum of games, :astonished:

oh of zo’n onderbroek met tekst erop :stuck_out_tongue:

heb ik net voor z’n Bday gehaald, en een trui ook :blush:
maar ThnX kan wel kijken!

Voor mijn vriend heb ik een South Park Kerstmis onderbroek gekocht, vet leuk. Knalrood en met zijn allen in kerstkleding: Merry Christmass. Hahaha. Verder heb ik voor hem een leuke DVD.

Voor zijn broertje en vriend van zijn zus heb ik Word of Warcraft gameminuten gekocht >___<

Gebruiksaanwijzing voor de vrouw

Ik geef m’n vriend een frituurpan :stuck_out_tongue: die wou die nog hebben

Ik heb een hele leuke bjorn borg boxer gekocht.
het is een speciale editie met een stift erbij, en dan kan je in alle wolkjes op de boxer zelf iets schrijven, strijken en dan blijft het erop zitten!
Echt heel erg leuk.

en je kan die ook nog Budget shopping maken.
zelf heb ik al stiften.
alleen een boxer nog…
kan zelfs bij de action zo iets halen!
voor als erbij, echt top!

^ Dat wou ik eerst ook kopen voor m’n vriend,
heeft ie em zelf gekocht =_="

aaah waar heb je die gekocht?? ^^

Mijn vriend is jarig met kerst haha dus hun vieren dat niet thuis.
Dit jaar koop ik een armband voor hem van armani of boss ofzo, ff kijken nog vandaag wat het wordt. Hij had eerder een armband, maar die is hij in de zomervakantie kwijtgeraakt die sukkel :pensive:’ haha.
En daarna 's avonds neem ik hem mee naar de bioscoop naar de nieuwe harry potter :stuck_out_tongue: die willen wij beiden graag nog zien.
En snachts gaan we naar vet Xmass party in zwolle, en nodigen we zijn vrienden allemaal uit.
Heeft ie alles in 1 dag :grinning: ochtend/middag met family, avond met mij <3 en de nacht met vrienden :slightly_smiling_face:
Leuk geregeld dacht ik zo :grinning:

op zo’n shirtcity achtige site, waar je zelf tekst op kleding kan laten printen :slightly_smiling_face:.
voor kerst heb ik voor mijn vriendje een foto van ons twee op een heel groot doek nageschilderd, omdat hij vindt dat zijn kamer te leeg is maar hij mag het niet schilderen.

ik heb voor mijn vriend een horloge gekocht voor kerst :slightly_smiling_face:
een dogtag met iets liefs op gegraveerd is ook wel leuk,
ik heb hem ook wel eens een potje gegeven met ik hou van je in superveel talen, maar dat is misschien niet zo kerstachtig :wink:
of je kan voor de grap een kerstmuts met lichtjes kopen en nog wat kleine kerstachtige dingetjes :stuck_out_tongue_winking_eye: