-- Orgineel kado voor verjaardag van mijn beste vriendin

Weet iemand nog een orgineel kado voor mijn beste vriendin die volgende week jarig is?

Parfum en doodjse met haar naam oplaten maken
of een concert van haar favo groep of zangers ufz. x3

een toilettasje kopen met allemaal make up erin enso :slightly_smiling_face:

Een fotoboek maken met allemaal foto’s van jullie en andere dingen waarbij je meteen aan je vriendin moet denken. en dan wel leuk versieren!

leuk idee dat ga ik ook doen!

Een vriendin van mij was laatst jarig en toen hebben een paar andere vriendinnen een schriftje gekocht, waarin ze vrienden en familie van die vriendin een stukje hebben laten schrijven. Met ook allemaal rare foto’s erbij en zo, echt heel leuk.

een mandje kopen en daar allemaal leuke dingen in doen, make-up, shampoo, masker, sieraden etc

Ik heb wel eens een dagje pretpark van haar gehad… En zij van mij een dagje A’dam + overnachting… zegmaar zo;n herfst toer van de NS was dat geloof ik :slightly_smiling_face:

www.truttigtegeltje.nl

n fotoshoot samen ofzo? :slightly_smiling_face:

een fotoboek met allerlei foto’s van toen jullie elkaar leerden kennen totaan nu! :grinning:
Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen en het is echt super gaaf!

Een origineel cadeau moet je afstemmen op de persoonlijkheid van die vriendin
ik noem een paar voorbeelden
vriendin 1: elk feestje of bijeenkomstje dat we hebben, dan kookt ze wat aparts, dus toen ben ik naar een trendshop met BLOND spullen gegaan en heb zo’n leuk BLOND keukenschort gekocht, en er een hele gekke kaart bij gekocht, vond ze erg leuk!
vriendin 2: Een enorme zuipschuit, en dat wou ik d’r ff afleren, dus heb ik een fles jip en janneke champagne voor d’r gekocht, en een hawaii rokje, dat ze maar eens moet leren feesten zonder zoveel drank (niet dat ik niet drink ofzo, haha). klein cadeautje, maar ook niet zo’n heeele goede vriendin.
vriendin 3: erg goede-doelen bewust, dus ik heb de halve wereldwinkel leeggekocht, gelukspoppetjes, geluksarmbandjes, etc, etc, etc, etc.

Wat leuk en persoonlijk! :slightly_smiling_face:

Ik geef mijn beste vriendin een fotoshoot voor ons 2en. Voor haar 17e verjaardag en deels voor mijn 16e verjaardag. En omdat we elkaar volgend jaar 10 jaar kennen :slightly_smiling_face:

Op www.gadgethouse.nl staan wel leuke en originele dingen.

Toen ik jarig was, ging ik met mijn beste vriendin 180 km naar m’n vriend toe rijden in haar autoXD, dat was haar verassing. Was erg lief!<3 maar wat een end, we waren ook nog is verdwaald in Amersfoort XD.

Ik ben zelf echt niet orgineel… :flushed:

ik en een paar andere vriendinnen, hebben samen een keer een ketting voor een vriendin gekocht, waar een hartje aan hing waar we haar naam op hadden laten graferen en op de achter kant onze eerste letter (van onze voor naam) met een paar bijpassende oorbellen! ze vond het zo leuk, ze moest bijna huilen! das ook best orgineel kado…en omdat we met z’n 4en een kado zouden kopen hadden we best veel geld om uit te geven! <*tip tip*
x

even een upje.

een van mijn beste vriendinnen is volgende maand jarig,
en ik wil haar iets origineels geven. ik ben alleen niet zo inspiratievol… (aa)
ze wordt 17, hebben jullie nog iets leuks misschien?
alvast bedankt! (:

Mijn vriendin is ook bijna jarig. En ik dacht aan een foto boek met heel veel foto’s, en herinderingen enzo. Maarja dat kan erg duur worden (al die foto’s uitprinten) en dan lijkt het zo weinig…

^ Zo’n boek is echt onzettend mooi om te krijgen. Als het een goede vriendin is, zeker doen!