Orgineel cadeau BFF?

Hee!

Mijn beste vriendin geeft over 3 weken haar 17e verjaardagsfeestje, en ik wil graag een leuk, orgineel cadeau geven! Ik ga samen met een andere vriendin een cadeau kopen en we hebben samen tot 25 euro te besteden.
Leuke ideeen? Wat heb jij iemand weleens gegeven?

(ik wil misschien een pakketje maken met allerlei dingen, heb al een cocktailshaker en cocktail-recepten-boekje)

liefs

ik heb mijn BF een kussentje gegeven met een foto van ons er op, van de kruidvat, was erg geslaagd ^ ^

Ps: je kan er ook teksten bij zetten, of iets anders doen, een kalender, mok, etc.

leukk, maar ik weet niks.
Upje!

een hele lange geschreven brief! met allemaal foto’s erin enzo
en dan jullie tijd samen beschrijven

Leuke ideeën al, thanks!

omg, dat heb ik serieus ook gedaan?

maak een schilderij(zoon ding van hema met doorzichtig glas)met al je jullie fotos van vroeger

oeh watvoor cocktail shaker heb jij en hoe duur? : D
dat vind ik wel een tof plan

• Dagje uit
  • Suprise party
  • Gezellig film avondje met nieuwe leuke dvd’s oke heel saai…XD

Een hele leuke, goedkope van de Action 0,59 cent geloof ik! en een cocktailboekje voor 1,29 !

Upje dan maar!

Nou em, drank voor de cocktails.
En dan de etiketten verwijderen en zelf dingen op plakken: foto’s, teksten, quotes.

Mijn bff gaf me helemaal niks voor me verjaardag. Zelfs geen kaartje, gebeld of iets. Terwijl ze wel zij van een week later Hoe was je verjaardag?
Ik was wel in de zomer jarig enzo, maar alsnog??!
Ze deed er gewoon geen moeite voor, en nu is ze zegmaar morgen jarig, en nu heb ik dus ook niks.

kutgevoel

Wat kut van die vriendin!

Dat is echt triest! :astonished:

Ik kreeg een knappe acteur op chocolade. :grinning:
Wacht, ik zoek even de link waar je dat kan laten maken.

www.yoursurprise.com dus. :grinning:

Hallo
Weten jullie iets creatief voor mijn BFF voor op het einde van het schooljaar maar het mag niet veel kosten!
Tanks
Bay

Joooo dit topic is een fossiel. Maar hier is nu een algemeen topic voor: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html