orgasme

ik ben al lang aan het proberen maar het lukt me maar niet om een orgasme te krijgen. ik ben er telkens bijna maar dan als het bijna komt stopt het.
weet iemand lekkere trucjes om egt klaar te komen?

Dat verschilt bij iedereen, probeer gewoon van alles en denk niet te veel aan ’ ik wil persee een orasme krijgen’ als je het doet.

Vibrator?

Ik zou eerlijk gezegd geen flauw idee hebben…

Probeer je te concentreren op het gevoel dat je hebt. Vaak lukt het mij ook niet, maar als je dan aan het gevoel denkt dat je hebt kom je vast wel klaar :].

true.

mischm is da gwn je orgasme dan… als je het zelf doet kan het niet zo heftig zijn maar verschilt heeel erg per persooonXD

Je moet je niet te erg focussen op dat je het zo graag wil, maar fantaseer bijv over dat een jongen dat bij je doet of iets anders waar je opgewonden van raakt. Heel belangrijk is dat je de tijd neemt, en het niet overhaast :wink: succes

Waarom hebben de mensen die altijd zo’n topic openen altijd maar 1 bericht gepost op heel Girlscene…

Omdat ze misschien mensen kennen op hun andere account en geen zin erin hebben dat al die mensen dit ook allemaal weten :stuck_out_tongue:

ik heb hetzelfde probleem,
telkens als ik mezelf vinger,
dan gebeurt er niks.
ik voel me dan gewoon de hele tijd
hetzelfde.

zorg dat je je gemakkelijk voelt wanneer je 't doet (dus niet gespannen van oohh nee zodadelijk komt er iemand binnen) en neem de tijd. probeer wat harder te gaan of zachter of zo wanneer 't gevoel er is. tjaa experimenteer zal ik zeggen xD

Gebruik een vibrator óf een dildo. wou zeggen gebruik een tandenborstel (’:
Maar je kan ook kijken wat je lekker vind, 1 of 2 vingers, hard/zacht.

T kan toch ook zijn dat ze bedoelt dat ze bij de seks geen orgasme kan krijgen? Want daar heb ik ook last van, en me vriend denkt steeds dat het zijn schuld is ! :open_mouth: x

nee, dat bedoel ik niet. ik heb het nog niet met mijn vriendje gedaan, maar ik ga het binnenkort wel voorstellen :relieved:
bedankt voor jullie reacties! maar heeft iemand toevallig nog meer tips voor zonder/of met seks? :flushed:

Oh haha oke.
Uhm nou zoals iemand anders net ookal zei, fantaseer dat een jongen iets met je doet, meerdere vingers gebruiken…? Verder weet ik het ook niet…
x

Je bent 14,
ja dat kan

-

als jij er klaar voor bent moet je het doen. ik vind het jong maar als jij er echt zeker van bent