Orgasme?

Hoi iedereen

Ik ben 18 en heb nog geen vriendje gehad, ik ben dus nog maagd. Laatst heb ik de trilogie fifty shades of grey gelezen. Ik moet zeggen dat ik daar opgewonden van werd en ik had een gloeiend tintelend gevoel onder mijn navel. Laatst droomde ik dat ik seks had en ik had een orgasme, net op die moment werd ik wakker en ik voelde al mijn spieren onderaan samentrekken. Nu is mijn vraag of ik werkelijk een orgasme zou gehad hebben, of is dat niet mogelijk?

Sorry voor de details :flushed:

Volgens mij is dat best mogelijk, dat het een “echt” orgasme was hoor!

hmm ja misschien want sindsdien vind ik het echt jammer dat ik nog geen vriend heb. Die droom leek zo echt en ik heb er eigelijk wel behoefte aan :flushed:

Ja, ik denk dat dat wel zou kunnen hoor. En als je daar behoefte aan hebt, kun je het altijd zelf doen :wink:

hmm ja misschien doe ik dat wel :wink: ik dacht alleen dat dat enkel bij jongens kon :flushed: ben namelijk niet zo goed op de hoogte haha

Ik zou het lekker zelf gaan doen haha! Daar heb je echt geen jongen voor nodig hoor :wink:

Het is overigens orgaSme :wink:

oei :stuck_out_tongue: ik weet wel niet hoe ik dat moet veranderen haha

Gevonden! Nu zou er orgasme moeten staan :stuck_out_tongue:

ot: ik zou het wel graag zelf doen maar weet niet zo goed hoe of op welke manier :s

Is volgens mij gewoon mogelijk, net zoals jongens ook natte dromen kunnen hebben.

Je kan het gewoon zelf doen. En voor seks heb je geen vriend nodig.

Ja het kan wel. Ik heb het ook keer gehad, dat ook dat het alleen bij jongens kon tot ik het zelf had, haha!