Orgasme uitstellen

Heee,

Ik heb nu ongeveer 4,5 maand met mijn vriend, en ik ben supergek op hem. Het lijkt wel alsof ik elke dag meer verliefd wordt, ghehe. Maar nu zijn we ook wel bezig met elkaars lichaam ‘verkennen’, eerst had ik er moeite mee maar ik kan me nu steeds meer ‘geven’ als het ware. Hij is al wel met zijn hand in mijn broek geweest en heeft mij ook al gestimuleerd daarbeneden, alleen heb ik dan al best wel veel vocht omdat ik dan opgewonden ben. Dit vind ik zelf een beetje vies, maar hij gelukkig niet (althans hij zegt van niet xd). Maar op een gegeven moment dan beginnen mijn bekken samen te trekken en mijn buikspieren aan te spannen etc, dan wordt mijn clitoris zoooo gevoelig! Het nadeel is, als ik het bij mezelf doe (klinkt heel raar om te zeggen, maarja heel veel meisjes doen het geloof ik) dan duurt het iets van 20-30 minuten. Als hij het doet kan ik al binnen 4 minuten dit gevoel hebben, en dat vind ik echt heeel naar :frowning_face: Ik weet niet of het een orgasme is, maar als hij dan nog doorgaat dat kan ik gewoon niet. 't wordt zoo gevoelig. Is dit dan een orgasme eigenlijk?;$

Herkent iemand van jullie dit? En weten jullie wat ik eraan kan doen om het gewoon langer uit te stellen, want dit is echt niet fijn:(.
Binnenkort wil ik hem ook voor het eerst gaan aftrekken, ik ben wel heel nieuwsgierig maar vind het ook allemaal nog een beetje eng, haha. Maar dat went wel, hoop ik?

Hij is iniedergeval degene met wie ik alles voor het eerst wil doen, hij is zooo lief voor me en zal ook heel voorzichtig met me doen, dat vind ik geruststellend:)

Sooo, any tips?
xx

Ik had dat gister ook na de seks, maar volgens mij was dat omdat ik voor de seks bijna was gekomen, en toen ging hij na de seks verder met zijn hand… Weet niet of het bij jou ook zo kan zijn dat je bijna kwam? Misschien ben je gewoon te opgewonden of focus je je te veel op het klaarkomen?
En wat leuk trouwens dat jullie elkaars lichaam aan het verkennen zijn;) Dingen bij elkaar doen went, belangrijk is om gewoon te vragen wat hij lekker vindt (en wat niet!).

hmm, maar ik vind het heel raar en vervelend dat ik dan al na ong. 5 minuutjes schokkende bewegingen krijg, en dan zeg ik ook tegen mezelf; kom op; stel het nog even uit, maarja dit lukt nu eenmaal niet :frowning_face:
Zit hier echt mee en weet niet wat het is…

Hoevaak heb je het geprobeerd en hoeveel van die keren kreeg je dit?

Is het een fijn gevoel? Ik heb dat namelijk ook wel eens bij mijn vriend, alleen schok ik dan meer door de gevoeligheid omdat mijn vriend te ‘‘hard’’ over mijn clit gaat. Echt pijn kan ik het niet noemen…meer onprettig.

Als je het wel fijn vindt dat kun je je misschien inderdaad minder focussen op het klaarkomen. Nu is alles nieuw en ben je misschien extra opgewonden en aangespannen waardoor het sneller gaat en bij sommige daarom juist langzamer. En lukt dan niet…dan zou ik haast willen zeggen dat je geluk hebt…want bij mij duurt het juist veel te lang haha! Heel veel succes én plezier natuurlijk!:slight_smile:

Anders moet je proberen of hij tijdens het vingeren of whatever af en toe ff stopt en wat anders doet. Dat helpt bij mij om mn orgasme uit te stellen. Vingeren bij je clit en dan heel ff stoppen en zoenen, of dat hij met zn vingers bij je naar binnen gaat, of dat ie aan je borsten zit of ff jij aan hem zitten, etc… Nou je snapt het punt: Dus niet 5 min lang aan een stuk door je clit stimuleren en dan al klaarkomen zegmaar, maar tussendoor andere dingen doen. Dat kun je trouwens ook gewoon op een normale manier vragen zonder dit probleem aan te kaarten. Dan zeg je gewoon: doe eens dit of dit, dat vind ik ook heerlijk. Of dan neem jij zelf het initiatief of van positie te wisselen ofzo.