Orgasme in mijn slaap?

Ik vroeg me af of jullie ook wel eens hebben dat je ineens half wakker bent midden in de nacht en dan heel erg heen en weer gaat bewegen met je onderlichaam naar voren en snel weer naar achteren. Ik heb dit soms wel en ga er dan even mee door tot ik ineens een enorm fijn en rustig gevoel heb, vaak val ik dan gelijk weer in slaap.

Ik vroeg me af of iemand weet wat dit is of dit ook wel eens heeft.

What
The
Actual
Fuck

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

oh meh ik dacht dat dit over iets anders ging en dat ik mn verhaal kwijt kon maar nee :’)

Uhm nee, als ik al een keer wakker word, val ik meteen weer in slaap van de vermoeidheid :’)

Is het erg dat ik lach

Ja jij krijgt orgasmes in je slaap? :smirk:

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee
ik droom heel soms dat ik om de een of andere manier een orgasme heb en dan ben ik superbang dat ik net als dudes dan in het echt ook een orgasme heb en dan vind ik dat superawkward want straks loopt mams dan net langs

Als ik in het midden van de nacht wakker wordt, besef ik amper dat ik leef. Ik moet dan eerst uit mn coma ontwaken voordat ik snel wil kunnen bewegen.

ehm nee…

Waarom loopt jou ma net langs je bed…?

eh
ik bedoel mn kamer
sukkel
mn deur staat altijd open dus ja

Ik zou echt niet met open deur kunnen slapen.
Ik ben blij dat we dit gesprek gehad hebben.

ja hij si altijd wel half dicht op een kier maar ja als die dicht is voel ik me afgezonderd van de wereld

Ik voel me juist zo blootgesteld als de deur open is.
Al kun je me niet zien als je kijkt.
Want ik heb een trap.
Maar straks komt er iemand binnen ofzo.

ja mij zie je ook niet hoor want mn deur staat op een kier van 20 cm ofzo maar ja helemaal dicht is net te ver weet je

Of honger.

Ik zou echt helemaal panisch worden als mijn deur ook maar iets open staat.
Ik moet ook echt ramen dicht hebben als ik ga slapen.