Oren pijn na uitgaan

Gisteren ben ik uitgegaan en de muziek stond echt veels te hard. Nu heb nu een erg stekende pijn in mijn oren waarbij het voelt alsof mijn oren verstopt zijn, alsof er heel veel vocht in zit (volgens mij zit dat er ook). Wat kan ik hier tegen doen? En zou het mogelijk zijn dat ik een oorontsteking heb? Hebben meer mensen dit gehad?
Ben inmiddels erachter gekomen dat ik maar zo snel mogelijk oordopjes moet gaan halen voor tijdens het uitgaan…

Ik zou écht even de huisarts bellen.

En be-la-che-lijk dat die muziek zo hard staat!

Oordopjes kunnen nooit kwaad nee. En zoals Lavander al zei: ga naar de huisarts, die kan zo zien wat er aan de hand is. Hoeft niet per se ontsteking te zijn, ik had vorig jaar een gebroken trommelvlies, ook niet lekker maar gaat iig vanzelf weer voorbij.

Als het dit weekend niet beter gaat, dan zou ik maandag even langs bij je huisarts. Meestal gaat dat gepiep en de pijn vanzelf weer weg maar dat moet wel relatief snel gaan. En inderdaad, oordopjes zijn een heel goed plan. Zo bescherm je je oren maar je kunt nog wel praten met elkaar en naar de muziek luisteren. Moet je wel speciale dopjes voor hebben maar dat is een eenmalige uitgave, maar je oren zullen je dankbaar zijn.