Ordinair?

Ik heb een tijdje geleden een tijgerprint hempje bij de H&M gekocht.
Vinden jullie dit ordinair als je dat gewoon aan doet op een donkere lange spijkerbroek met bruine slippertjes met kraaltjes erop eronder?

Ik vind het zelf altijd een beetje ordi staan, maar als je het leuk combineert kan het best leuk zijn. :slightly_smiling_face:

haha, dat vind ik ook.
Ik ben eigenlijk heeeleeeemaaaaal niet ordinair, dus misschien valt het wel mee met mijn hoofd erbij xD

Ik vind het wel meevallen. Het hangt er vanaf hoe je het combineert (en hoe je er zelf uitziet/hoeveel lagen make-up je draagt, haha) en deze combinatie vind ik wel kunnen. Veel mensen met een punk/rock stijl dragen ook kleding met tijgerprint en zij dragen het stoer in plaats van ordinair. Ik heb zelf een losvallend shirtje met tijgerprint en dat draag ik op een zwarte skinny jeans en All Stars of Vans.

Idd, maar als je tijgerprint niet ordinair wilt hebben hoef je niet meteen echt de alto kan op te gaan.
Zoals jij het zegt is het waarschijnlijk niet ordinair hoor :] Tenzij je echt zo’n barbie/slettenhoofd hebt, maar je zegt dat je helemaal niet ordinair bent dus dat zit wel goed, haha.

Nee hoor, dat bedoel ik ook niet :]. Ik zei het om aan te geven dat het sowieso niet ordinair hoeft te zijn.

Oh ja :]
Maar ik vind tijgerprint eigenlijk wel meevallen, hoe ordinair het is. Terwijl er toch best wel veel topics over zijn.

goed combineren, dan kan alles (:

Oke, ja… ik vind het moeilijk wat voor vestje/jasje ik erover moet doen.
Want het zijn écht de kleuren van tijger. (Bruin, beige)
Ik vond het leuker als het met grijs en zwart was!

Panterprint in combinatie met rood ziet er sluttie uit dus…
Verder kan het prima hoor !

Ik zou je vest matchen met de kleur van de schoenen die je eronder doet.
In dit geval zou een foto het beste middel zijn om een oordeel te geven. :relieved:

Ja, mijn slippers zijn dus ook bruin, met lichtere kraaltjes erop.

Je kan het zelf zo ordinair maken als je wilt.
Als je het gewoon met een normale broek doet, leuke slippers of wat dan ook, dan is het echt niet ordi…
& iedereen draagt nu wel tijgerprint… dus trek het lekker aan(l.)

Ligt eraan hoe je het combineert. Doe er dus geen airmax onder.

Ik vind het niet ordinair zoals jij het zou combineren. :slightly_smiling_face:
Heb zelf een tijgerprintvestje en ik combineer het meestal met donkere skinny jeans, simpele bruine herenschoentjes en iets effen bruins eronder.

ik vind dat ook niet ordinair, ligt eraan hoe je je anders kleedt, maar ik denk dat het bij jou niet ordinair zal staan hoor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] vind ik niet ordinair tenzij je het gaat combineren met een hotpant, netpanty en hakken van 12 cm hoog.

ik heb zelf ook een panterprint shirt maar daar draagik een skinny onder en sneakers.

vind ik totaal niet ordinair.
als je het nou met een kort rokje en hele hoge hakken gaat combineren.
kan het nog wel ordinair gaan staan.

Ligt eraan hoe je het combineert, ik vind het meestal wel leuk. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een tijgerprint vestje.
Gewoon met een skinny, sneakers, vestje erover heen.

Nee, vind het absoluut niet ordinair. Als je het goed combineert natuurlijk. Heb zelf nu een legging aan met panterprint, met zwart jurkje en vestje, echt niet ordi ofzo