Ordinair

Inderdaad ! :frowning_face:

kort strak panterprint hempje. (als je wil, een heel kort spijkerrokje)
heel erg veel make-up. en/of superhoge hakken.

maarja heb even geen inspiratie.

haha en dat ginger wijf is anders aardig bedekt dacht ik zo :'3

Panterprint, echt van die ultrahoerige hakken (River Island bijvoorbeeld, kijk op de site voor voorbeelden, die zijn echt afschuwelijk), zo’n strakke hotpants, naveltruitje is ook een mogelijkheid -wel met diep decollaté, een dikke laag make-up (ik wou nog zeggen: oranje zelfbruiner huid, maar je wilt er natuurlijk nog wel een beetje normaal uit zien op 't feest) en van die mega grote gouden oorbellen (vooral als je blond bent x’D).

Dat is meer Courtney love/ 80’s.

hele grote goude oorbellen met (sexy) erin ofzo. ultrahoge heels. superstrakke broek of leggging je string derboven uit. naveltruitje etc ;p

Iets met tijgerprint ofzo

knoop van je broek openlaten

hahaha, ja inderdaad xD

wel met Björn Borg onderbroek natuurlijk.

gatver, wat een thema.

goedkoop uitziende hoge naaldhakken, leren tregging en een glitterjurkje.

Hahaha x) Ik snap hem

Kort rokje, netkousen, naveltopje, pumps.

Kort broekje/rokje, hele hoge hakken. topje met panterprint ofzo.
En dan heel veel make-up, en van die play-bunny sieraden xD

wahahahaha ik ook

ik vind dit soort feesten gewoon another reason to be a slut… ik zou er niet heengaan…

Zo’n dikke potlood streep rondom je lippen, erg fout en ordinair
en natuurlijk van die hele grote ronde gouden oorbellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha waarom niet?
als dat het thema is, je kan ook een beetje ordinair gaan en niet helemaal over the top…
kan toch leuk zijn :stuck_out_tongue:

nja… dat bedoel ik dus :relieved:

?

ik bedoeehoeeel; ik vind dat gewoon, een reden zoeken sletterig ‘te mogen zijn’, sommige mensen vinden dat wel leuk, ik hou dr niet zo van [mijn mening, ik wil niemand beledigen ofzo]