Ordinair

Haay, ik binnenkort naar een feest en er is een thema: ordinair. Tips over hoe ik me kan kleden? Dankje! ~

Ehmm… niet :stuck_out_tongue:

een body, netkousen, killerheels, iets met glanzend leer ofzo:headbang2:
^^

in een heel groot shirt maat XXXXXXXXXXXXXXXL en dan verknipt verscheurd en alles haar elke kant op make up verneukt:P

badpak
netpanty

sorry kan niks beters bedenken.

Bij ons hebben ze bij de New Yorker van die ontzettend hoerige panterprint korsetten, als je ordinair wil zijn moet je die dragen zonder hemdje ofzo eronder. En van die überkorte hotpants, te diepe decolletes, veel lagen make-up, netpanty’s, overdreven veel panterprintjes, van die gigantische zilveren oorringen, naveltruitjes. Veel bloot is vaak ordinair, vooral in combinatie met (te) veel make-up.

Bikinitopje,
slangenleren hoge laarzen aan, met blokhakken.
Kort nepleren roze rokje.
Zwart laag uitgesneden topje
Hoge getoupeerde paardenstaart.
Rood uitgeveegde lippenstift (van het wilde zoenen x’D)

kort broekje met strak topje en hoge hakken

Veeeel panterprint, korte rokjes/shortjes…
Ik heb een halfjaar geleden een Sjonnie&Anita-feest gehad (komt op hetzelfde neer als ordinair), ik heb toen een panterprintlegging met een kant randje gekocht bij de Action voor geen geld, maar ik weet niet of ze die nog steeds hebben… Verder misschien een laag topje met rode bh eronder?

Helemaal met LaMoustache eeens.
Vooral zo’n korset, ja!

vooral geen bh aandoen

• netkousen
  • knalrode lippenstift
  • " :heart:Johnny" tattoo op je arm
  • topje met spaghettibandjes + je beha dan een beetje laten zakken (’:

Veel zwarte oog makeup, en knalroze of rode lippenstift.
Een vlinder, dolfijn of tribal tattoo.
Kort strak rokje met zo,n net iets te korte legging met kant aan de onderkant en dan lelijke naaldhakpumps.
En een of ander Cool Cat shirtje met ‘Sexy’ erop ofzo:'3

panterprint, netpanty, grote gouden oorbellen, kort rokje of broekje, super zwarte make up, dikke laag foundation, te lichte lippenstift of lipgloss, hele hoge hakken, veel inkijk, kantrandje van je bh zichtbaar, enz.

naar de markt gaan & daar zo’n superstrak, altijd te kort zuurtstokroze shirtje met koekje erbij? of zo;n soort tekst erop, & dan een heeeel kort spijkerrokje eronder, met zo’n zilveren gevlochten riem en dan van die laarzen met hele dunne hakken
zoiets :]

zo?

http://beattrend.com/wp-content/uploads/2007/12/spice_girls.jpg

of zo

http://j.bdbphotos.com/fashion/pictures/6L/23/13623_large.jpg

hotpants met een netpanty eronder, hele hoge hakken en een naveltruitje met inkijk. verder veel make-up, je haren wild en veel (nep)gouden sieraden.

hoe kan je nou the spicegirls erbij halen :frowning_face:

ja sjeezus
ze zijn fashion icons!

errrr
ja koop zo’n shirtje van de coolcat met miss sexy of stout ofzo erop (x
en wat de rest zegt :3