ordinair ofniet?

Ik heb vandaag bij de Vero Moda een panter topje gekocht ( ik zeg de winkel erbij misschien dat jullie het hebben gezien ofzo…)
nou vind ik een topje zo niet echt mooi bij mezelf dus doe ik er een zwart kort vestje over vinden jullie het ordinair een panter topje of niet? (mijn moeder namelijk wel… vandaar)

xx

FOTO ONDERAAN! (:

Hangt er vanaf hoe het staat. Bij sommige mensen vind ik het wel ordinair, maar bij anderen gewoon leuk!

ik weet niet… Niet met goud combineren iniedergeval :]

Sommige mensen kunnen het heel goed hebben, en bij andere staat het juist weer ordinair.
Ja hier heb je weinig aan eigenlijk xD

hahaha ja misschien is mijn vraag ook een beetje lastig te beantwoorden bij nader inzien haha ik post morgen wel een foto! dat is een stuk duidelijker

Misschien kan het wel als je geen topje hebt dat heel wijd open is, een gewone spijkerbroek aanhebt en geen punt- of stilletohakken aanhebt.
Maarja, ik weet niet goed, sorry.

In zo’n echte panterkleur vind ik het meestal wel ordinair… Heb je misschien een foto?
(…)
Oh, ik zie net dat je morgen een foto post (:

nee ik vind van niet hoor
als het maar niet TE is

Ik kan er nu niet zo gauw op beoordelen.
Zoals velen al zeggen: ‘Bij sommige staat het juist heel leuk, en bij andere ordinair’.
Heb je misschien een foto waarbij je die kleren aanhebt? Dan zou iedereen een stuk makkelijker kunnen behoordelen :wink:

heb je misschien een aan foto?

pantertopjes zijn wel leuk :stuck_out_tongue: maar de rest moet rustig blijven. dus weinig sieraden, misschien een armbandje.

foto =D

ligt helemaal aan de combinatie!
het kan wel snel ordinair worden, vind ik!
maar het ligt dus helemaal eraan,
wat je erbij aandoet enzo.

ik vind bruine panterprinttopjes altijd wel ordinair, ligt er ook wel aan wat je stijl is denk ik.
panterprint in kleur (bijv. bij de h&m hebben ze blauwe panterprintjurkjes) vind ik wel heel leuk.

hahaha oke :stuck_out_tongue:
ja er is vandaag wat tussen gekomen maar morgen zet ik er een op haha! sorry

als je het verder gaat combineren met Totaal niet ordinaire kleding dan kan het wel

=

Ik vind die bh eronder iets te, voor de rest kan het wel hoor.
Zelf ben ik niet zo van die printjes XD

hahaha oke :stuck_out_tongue: ja ik durf het zelf ook nog niet helemaal… die bh dan